Szukaj:Słowo(a): sklepów motoryzacyjnych
Forum: [92-96]Colt CA0 Data: 13-09-2008, 01:35
Wypowiedzi: 6
Odwiedzin: 172
Dziś Coltolot przeszedl rutynową kontrolę. Oczywiscie niewielkie roznice w rozkladzie hamowania zędu 1-3% oraz ... luzy w ukladzie kierowniczym.

Tak więc do wymiany 2 przednie łączniki stabilizatorów (Odwiedzę znajomego mechaniak i się spytam co on mysli o tych łącznikach bo jakoś niebardzo podobał mi się ten diagnosta co do badania niektorych czesci pojazdu) oraz kupno nowej osłony na maglownicę. Nasuwają się pewne pytania:

1. Jakiej firmy dobrać łączniki stabilizatorów? Oczywiscie japonskie
2. Osłona gumowa na maglownicę - są one dostępne w wiekszosci sklepów motoryzacyjnych?. Maglownica jest przez to zabrudzona i troszke moze wyciekac plynu do wspomagania. Ponoć jak nie wymienie tej gumy to niebawem bede mogl sie pozegnać z maglownicą.

No i jak zwykle dzieki za wszelkie porady
Forum: Mechanika Data: 2009-03-18, 09:49
Wypowiedzi: 9
Odwiedzin: 442
dzięi chłopaki za pomoc jak pisałem wyżej śrubę wykręciłem bez rozwiercania. Z regóły każda zerwana śruba zostawia jakiś zadzior Troszkę sylikonu i mały śrubokręcik i udało się.Jak pewnie wiecie śruba wkręcana jest w korpus który trzyma wałek rozrządu a on wykonany jest bodajrze z dur-aluminium Jest to miękki metal więc poszło gładko nawet gwint się nie uszkodził, a śrubę zamówiłem w jednym ze sklepów motoryzacyjnych koszt to 22 zł za sztukę + nowe uszczelki na każdą z nich koszt 6zł za sztukę. Mam nadzieję że po wymianie uszczelka pod pokrywą zaworów będzie trzymała. To tyle z mojej strony. Dzięki za pomoc
Forum: Techniczne Data: Pią Lut 27, 2009 11:23
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 457
No więc dzisiaj obskoczyłem kilka sklepów motoryzacyjnych i sprawa wygląda tak: Oryginalny katalizator do Bory firmy Bosal ceni się 2000 PLN natomiast uniwersalny robiony na wymiar kosztowałby w granicach 500 - 600 zł. I tu pojawia się moje pytanie do Was. Jest sens pchac sie w uniwersalny 4 razy tańszy?? Nie wiem czy będzie on spełniał normy spalin wymagane w Szwajcarii i czy przejdzie badanie techniczne. Jest ktos w stanie mi cos powiedziec na ten temat?? Z góry dzieki

Pozdrawiam Marek
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Czw Sie 14, 2008 11:49
Odwiedzin: 64
Przerdzewiał mi przewód hamulcowy od lewego tylnego koła w odległości około 40cm od połączenia z elastycznym. Zamierzam go zastąpić miedzianym jednak nie znam długości tego przewodu jak irodzaju końcówek. Wiem ze najlepiej było by dostać sie pod autko i go zmierzyć ale niestety nie mam dojścia do żadnego podnośnika bądz kanału. Stąd też moja prośba jakby ktoś może znał takowe wymiary i rodzaj tych końcówek (wymiary) to prosił bym o ich podanie. I jeszce jedno skąd kupić taki przewód z zarobionymi końcówkami(poza Intercars bo tam chyba nie zarabiają końcówek)

Problem rozwiązany w sobotę wymieniłem przewód. Gdyby ktoś kiedyś wymieniał to jego długość 3,30 w zupełności wystarczy. Przewód dostępny w większości sklepów motoryzacyjnych (ja kupiłem firmy WP). Troszkę pracy przy wymianie było

Pozdrawiam
Forum: Techniczne Data: Czw Wrz 01, 2005 10:23
Wypowiedzi: 2
Odwiedzin: 215
Masz 1Z czyli masz plastikową osłonę silnika, pod nią widać wtryski i wężyki odprowadzające nadmiar - sprawdź czy jeden z nich nie ciecze po wtrysku na silnik i ropka odparowywuje. Ja tak miałem - na stacji benzynowej właściciel dostał szoku jak zobaczył dymy spod maski ale to już nie było pęknięcie tylko się urwał. jeżeli jest pęknięcie kupisz taki wężyk na metry w większości sklepów motoryzacyjnych i wymienisz - ściągając ten a nakładając nowy. Aha - sprawdź czy się leje jak silnik przed chwilą pracował - zresztą powinno i tak być widać który jest mokry.
Forum: Na każdy temat Data: Sob Cze 30, 2007 23:12
Wypowiedzi: 23
Odwiedzin: 3364
W dobie aukcji internetowych, i sklepów motoryzacyjnych praktycznie na każdej ulicy taki sklep musiałby mieć naprawdę porządne części w bardzo atrakcyjnych cenach. dzisiaj albo kupuje na allegro ( gdzie często "cena czyni cuda")albo idę do sklepu gdzie towar mam praktycznie od reki, nie czekam, nie denerwuje sie, że paczka nie dochodzi. Dla mnie jako klienta kolejny sklep to szansa na zakup czegoś w niższej cenie (wiadomo konkurencja), ale czy korzystałbym z usług sklepu internetowego? Szczerze wątpię.
Forum: Na każdy temat Data: Wto Kwi 15, 2008 09:51
Wypowiedzi: 1
Odwiedzin: 145
Witajcie,

Czy może mi ktoś podrzucić jakieś namiary na sklepy motoryzacyjne w W-wie gdzie mógłbym kupić zamek tylnej klapy do VW Golf 3? rozsypał mi się na amen - nawet kluczyka nie mogę włożyć i często mam problemy z otwarciem tylnej klapy.
Wiem że na allegro można kupić za 35-50pln (z kluczykiem) ale na pewno nie dojdzie przed weekendem a miałbym własnie wtedy czas by to zrobić. Poszukuję także podnośnika lewych przednich drzwi (manual, 3D) - ale to i na szrocie mogę kupić.

głównie rozchodzi mi się o adresy sklepów motoryzacyjnych gdzie mają części do golfów
Forum: Informacje (wszystkie modele) Data: 2008-04-23, 00:51
Wypowiedzi: 141
Odwiedzin: 17377
Cytat:
RFN 52 LZ; RFN 58 LZ


to praktycznie jedna i ta sama świeca nie różniąca się nawet jednym parametrem zwłaszcza ciepłotą poniżej tabela dla silników 2 generacji:

poniżej tabela dla silników z 1 generacji

jak widać wymieniane świece mają te same parametry ciepłoty więc mogą być zamiennie stosowane co do świec 2 elektrodowych sam jeżdżę na RFC58LZ2E

Oktan, kupisz go w większości dobrych sklepów motoryzacyjnych tylko powiedz że smar do wnętrza cewek zapłonowych
Forum: Opony, felgi Data: Nie Paź 01, 2006 17:49
Wypowiedzi: 102
Odwiedzin: 7963
penitto,obejrzałem twój wybór i nieżle,ale..... nakretki ci niepotrzebne,bo masz śruby więc pytanie ,czy oplowskie pasują ,bo nie pamietam,dawno nie przerabiałem mazdy.Mogą być z innym stożkiem lub za krótkie.Oczywiscie sruby kupisz w większosci sklepów motoryzacyjnych,ale to podnosi cenę zakupu o przynajmniej stówkę.
Uważam,że pierścienie alu sa lepsze,ale też z pamieci nie kojarze jaki otwór ma mazda?Honda ma mniejszy-56 wiec trzeba toczyć.Jutro zajrze do katalogu to sprawdzę.

Coś mi świta,że mazda ma śruby,wiec może gosciu przekrecił nazewnictwo,ale nadal nie pamietam czy opel ma taki sam gwint jak mazda,czyli 12x1,5.Tak wiec jutro napisze.
Aha,te felgi w porównaniu do typowych opla 6J15 ET 49 beda wystawały na zewnątrz o 14 mm.
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Pon Mar 16, 2009 17:59
Wypowiedzi: 1
Odwiedzin: 64
http://www.nowyelektronik.pl/opisy/67095.jpg witam może głupie pytanie ale gdzie znajdę taki bezpiecznik przejżałem już kilka sklepów motoryzacyjnych i nic:/ Od czego wogóle jest ten bezpiecznik?? Jest jakiś sklep na terenie wrocławia który sie specjalizuje w bezpiecznikach samochodowych??

tutaj dane bezpiecznika:
Bezp. kostkowy przykręcany 80A kolor czarny (taka czarna skrzyneczka z mosieznymi blaszkami po bokach)

Seria zamkniętych bezpieczników prądowych w obudowach plastikowych z okienkiem.

Specyfikacja:

- Napięcie pracy: 32V
- Prąd nominalny bezpiecznika: 80A
- Wymiary: 22 (63) x 15 x 22 mm
- otwór montażowy: fi = 5 mm
Forum: Offtopic Data: Sro Gru 17, 2008 20:13
Wypowiedzi: 129
Odwiedzin: 2254
jest w Tarnowie InterCars, Fota, JC, i wiele innych firm. Sam osobiście znam właścicieli kilku sklepów motoryzacyjnych i załatwienie częsci to nie jakiś problem. No ale jednak nikt mi nic nie sprzeda taniej niż sam kupuje.

Dlaczego kupiłem Rovera
W sumie to z kilku powodów, przede wszystkim nie miałem nigdy angielskiego samochodu i chciałem na własnej skórze przekonać sie co one są warte (no i się przekonałem). W prawdzie myślałem o Jaguarze, ale z braku pieniędzy zdecydowałem sie na tzw. Jaguara dla ubogich czyli właśnie Rovera. Auto tanie (!!!), luksusowe, duże i mocne - kto by się nie skusił Poza tym potrzebowałem samochodu na już, Rover się trafił w miarę niedaleko i w dość nienagannym stanie.
5tys zł za samochód tej klasy z 94roku to dużo
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Sro Sie 22, 2007 11:13
Wypowiedzi: 50
Odwiedzin: 5053
Cytat:
Piter34 a czy moze wiesz gdzie mozna je zamówic ?


W sklepie z artykułami motoryzacyjnymi. Poważnie.

No tak, to najprostsze rozwiązanie, a jakoś wypadło z głowy . Każdy niezły sklep motoryzacyjny powinien Ci bez problemu sprowadzić takie części na drugi dzień

no tak ale u mnie w okolicy nie porządnych sklepów motoryzacyjnych a nie chce znów kupic jakieś chińskiej bądz tajwańskiej podróby która po krótkim czasie sie rozleci
dlatego pytam o sprawdzone zródło bo nie chce rozwalic silnika (szkoda ze nie montowali łańcuszków)
Forum: Mechanika Data: 2008-05-13, 00:22
Wypowiedzi: 13
Odwiedzin: 1186
poprostu sam zdiagnozowałem zacząłem od pompki bo jest łatwiejszy dostęp niż do siłownika i bingo trafiłem od razu. rozebrałem pompke i stwierdziłem że sprężyna jest pokruszona i krótsza od oryginalnej długości o połowę. zakup oryginalnej sprężyny jest niemożliwy więc zacząłem szukac czegoś podobnego co by mogło zastąpic te zepsutą sprężynę ,jednak okazało się to bardzo trudne zadanie .Odwiedziłem dziesiątki sklepów motoryzacyjnych , warsztatów mechanicznych w poszukiwaniu głupiej sprężynki i nic wszyscy rozkładali ręce. Aż w końcu dostałem w swoje ręce sprężynę od P-83 i okazało się że sprężyna ma ten sam skok uzwojenia tę samą dłuośc i średnicę , koszt naprawy to koszt zakupu płynu hamulcowego.
Forum: Nasze Samochody Data: 1 Kwiecień 2009, 10:04
Wypowiedzi: 21
Odwiedzin: 814
No widzę, że jakiś gruntowny remoncik z pożądkami Moja w tej chwili wygląda tak samo Ja prałem tapicerki PUZZIm i miałem proszek do tapicerek z KARCHERA ale nazwy nie pamiętam... Przejedź się jakiejś hurtowni karchera i tam dostaniesz proszek do tapicerek. Ale płyny (nie pianki!!!) do tapicerek ze sklepów motoryzacyjnych też nie są złe. Nie żałuj sobie wody i szczotki ryżowej A i musisz się uzbroić w odkurzacz wodny. Ja z mojej tapicerki ściągnąłem 3 wiadra czarnej wody z 2 cm syfu na dnie w każdym! a naprawdę nie wyglądała źle przed praniem! Ale teraz ma aż inny kolor
Forum: Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia Data: Sro Lis 05, 2008 10:56
Wypowiedzi: 1
Odwiedzin: 178
Cytat:
Są może dostępne na rynku jakieś innego wersje?


są ... ale wystarczy otworzyć książkę telefoniczną z działem motoryzacja i przedzwonić do kilku sklepów motoryzacyjnych i będziesz wiedział za ile i jakie ... albo w google wpisaś "halogeny do Astry G" i będzioesz miał tyle odpowiedzi że szybciej poznasz odpowiedź niż ją tutaj dostaniesz ... a wtedy napiszesz tutaj że znalazłś takie i takie i wtedy koledzy Ci odpiszą że te albo tamte są lepsze i tak rozpoczniesz dyskusję .... powodzenia.
Forum: Ogólnie Data: 2006-08-31, 21:17
Wypowiedzi: 44
Odwiedzin: 2571
Cytat:
do Spyro-co to jest ten skrót w którym mam sprawdzic?


ETKA to multimedialny katalog części do aut z koncernu VW-Seat-Audi_Skoda, jest bombowy, akżda najmniejsza pierdółka jest opisana, rozrysowana i podany numer katalogowy. Ma ten program większosc porxządnych sklepów motoryzacyjnych sprzedających głównie części do VW. Miałem go kiedyś, ale niestety płytka się sypnęła i już nie chodzi. Może ktoś z Klubowiczów ma i użyczyłby? Albo poprostu poszukaj w jakiś sieciah cp2p (emule, kazaa, edonkey, DC++, thorent itp)
Forum: Elektryka Data: 2007-06-06, 13:01
Wypowiedzi: 99
Odwiedzin: 9820
Jeśli mogę coś doradzić w sprawie regulatora napiecia - to polecam taki jak ja posiadam, czyli typ: RNA2-9d. Dostępny jest on w wiekszości sklepów motoryzacyjnych za kwotę 10-15 zł:) i nie trzeba płacić żadnej przesyłki - wystarczy przejeżdżajac, wstąpić do sklepu motoryzacyjnego osobiście. Jest on powszechnie dostępny, bo stosowany jest w polonazach, fiatach itp. Jeśli chodzi o podłączenie go - jest to banalnie proste - oczywiście trzeba spojrzeć na schemat. takowy posiadam i udostępniam każdemu, kto skontaktuje sie ze mną drogą np. mailową ppiotr4@o2.pl , lub na gg 7626736
Forum: Silniki benzynowe i LPG. Data: 2008-03-14, 16:31
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 337
moja audika b3 ma problem z "ochłodzeniem" sie w np. w korkach na aulicy, byłem kilka dni temu we wrocku i trafilem na poteżny korek, po 15 stania zauważylem ze silnik zaczyna nierówno pracowac, spojżalem na wskaźnik temeratury a tam jakies 110stopni C, podjechalem jeszcze kawalek, otworzylem maske i doszlismy z kumplem do wniosku ze temeratura rzeczywiscie za wysoka bo wszystko az bulgocze a wentylator nie pracuje, dzisiaj sprawdzilem że sam silnik wentylatora dziala, wniskuje że to czujnik temperatury przy chlodnicy, podjechalem do dwoch sklepów motoryzacyjnych ale powiedzieli mi ze tych czujników bylo kilka i musze miec jego numery bo inaczej kupuje w ciemno:((

silnik: 1.8S PM
rok prod.: 1988

jesli ktos wie jak ma numer ten czujnik to ja poprosze...
Forum: Techniczne Data: Wto Sie 26, 2008 13:09
Wypowiedzi: 22
Odwiedzin: 571
Cytat:
podswietlanie ikonek


Sorry, myslałem, że masz na myśli kontrolkę wskazaną strzałką w moim poprzednim poście.

EDIT

Zainspirowany metodą z rurką od długopisu, do której był link kilka postów wyżej, udało mi się wykręcić żarówkę za pomocą dwóch śrubokrętów (naciskając nimi zatrzaski, przekręcałem cokolik mocujący żarówkę, aż uda się ją metodą grawitacyjną z tego dołka wytarmosić na zewnątrz i - niespodzianka - była spalona .
Niestety zrobiłem to już po zamknięciu sklepów motoryzacyjnych, więc nie udało mi się skombinować nowej, ale jutro może gdzieś taką kupię i zobaczę czy wszystko działa.
Forum: Pomysł na biznes Data: Cz, 26 mar 2009, 19:17
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 620
Cytat:
witam.tak jak wczesniej napisalem u nas niema zadnej hurtowni w okolicy.a sklepow bardzo duzo jest prowadzilibysmy od razu sprzedasz i dostarczanie towaru mysle ze bysmy sie powoli przebijali na rynek tyllko jak napisales najgorzej zlapac kontakty zza granica moze masz jakies pomysly na to?jak cos pisz na priv pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc



Omanek, oj Ty naiwności:)...nie słuchaj klakierów, a krytyki, bo dzięki niej więcej zrozumiesz. Piszesz że jest u Ciebie sporo sklepów motoryzacyjnych, a zastanawiałeś się nad tym że niby jak te sklepy są zaopatrywane, skoro nie ma w okolicy żadnej hurtowni, a z dnia na dzień masz potrzebującą część?...z kosmosu na pewno nie. jeżeli poważnie myslisz o hurtowni, to pomyśl bardziej o przedstawicielstwie jednego z potentatów, bo to o czym Ty myślisz to jest don kichoteria, czy jak tam się to pisze...
Forum: Ford Probe Data: 2005-01-05 14:12
Wypowiedzi: 28
Odwiedzin: 1018
Na probe preformance jakiś specjalista "radzi" aby wyjąć bezpiecznik i włożyć tam wsuwki do końców których przyłączony (za pomocą przewodu) jest wyłącznik. Zadziała, ale ... Takie rozwiązanie pozbawia obwód zabezpieczenia przeciążeniowego na wypadek zwarcia. Jest to pierwszy stopień do usmażenia sobie instalacji, w wyniku np. zetknięcia + z masą. Jeżeli już decydujecie się na wyjęcie bezpiecznika załóżcie dodatkowy o tym samym amperażu na przewodzie doprowadzającym prąd do montowanego przez was wyłącznika(!). Podstawkę pod bezpiecznik (koszt ok 2 zł ) z zakupem nie powinno być problemu w większości sklepów motoryzacyjnych. Pozdrawiam . (2gen 24v USA)
Forum: Pogawędki Data: 16 Maj 2008, 23:13
Wypowiedzi: 7
Odwiedzin: 310
jesli chodzi o rożnice cen to ja sie spotkalem z odwrotna sytuacja...szukalem zaróweczki do podswietlanie pokretel nawiewu w swojej e36 coupe. w zadnym ze sklepów motoryzacyjnych nie moglem jej znalesc wiec pojechalem do ASO i tam oczywiscie mieli taka jakiej szukalem ale zawolali za nia 19,80zł ...załamany stwierdzilem ze wole jezdzic bez podswietlenia na szczescie znalazlem przez zupelny przypadek przy zakupie innej rzeczy zaróweczke jakiej szukalem w sklepie z oswietleniem za placilem za nia 8,6zł czyli dobrze ponad fwa razy mniej!! moral z tego taki ze jednak wiekszosc cen w ASO jest wyzsza niz gdzie indziej dlatego ludzie nawet sie nie fatyguja zeby sprawdzic jak jest w rzeczywistosci...i sie nie dziwie...
Forum: Primera Data: Czw 10 Maj, 2007 19:38
Wypowiedzi: 22
Odwiedzin: 1483
Cytat:

poducha była wystrzelona z siedzenia i podobno jest "zaszyta" nowaGR

Cytat:

wczoraj poszła mi jedna cewka zapłonowa... koszt nowej, oczywiście pojedynczej to 514 PLN, w warszawie to chyba najtaniej, większość sklepów motoryzacyjnych i szrotów nawet nie widziała cewki do missana... może ktoś ma namiar w wawie na tansze zamienniki


powinna pasować taka jak tu (przynajmniej po napisach jaest taka sama jak u mnie)
http://www.allegro.pl/ite...owa_cm_205.html
Forum: Linki Data: 2007-03-09, 07:19
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 856
Volvio jak słusznie zauważył Wojtas zostało zmasakrowane przez "Micro" sieć sklepów motoryzacyjnych w skandynawii , może na kontynencie też są? nie wiem. Jest to typowa tania jadka sprzedająca wyroby częściopodobne w oparciu o potężny przemysł chiński. Tak przynajmniej wsazuje na to nalepka logo na masce i na rekawie koszulki misia. Nie macie naprawde na co się oblizywać, dziadostwo i chłam ,ale kupuję tam olej Magnatec bo to sklep najbliższy dosłownie za rogiem . Wojtas z przekąsem o żonie 8 marca ?
Forum: Porady Data: Śr sty 02, 2008 3:16 pm
Wypowiedzi: 18
Odwiedzin: 558
Cytat:
Cytat:
No to kicha bede szukał felg starego typy moje niestety rdza zjadła



felgi starego typu zwane " cytrynkami " sa dostepne w większości sklepów motoryzacyjnych ... U mnie w Rybniku sa na 100% ...

co do szukania felg ze złomu , to nie polecam ...wiekszosc cytrynek były produkowane co najmniej 25 lat temu i wiekszosc jest w bardzo kiepskim stanie( rdza nie widoczna gołym okiem po chęci wypiaskowanai , felga stanie sie poprostu jak sito...



To prawda, mam tez towarówkę na starych kołach to z felgami już bieda Kupiłem drugą przyczepkę bo strach na tamtej już coś wozić.
Forum: Ford Probe Data: 2005-01-06 22:17
Wypowiedzi: 28
Odwiedzin: 1018
Cytat:
Na probe preformance jakiś specjalista "radzi" aby wyjąć bezpiecznik i włożyć tam wsuwki do końców których przyłączony (za pomocą przewodu) jest wyłącznik. Zadziała, ale ... Takie rozwiązanie pozbawia obwód zabezpieczenia przeciążeniowego na wypadek zwarcia. Jest to pierwszy stopień do usmażenia sobie instalacji, w wyniku np. zetknięcia + z masą. Jeżeli już decydujecie się na wyjęcie bezpiecznika załóżcie dodatkowy o tym samym amperażu na przewodzie doprowadzającym prąd do montowanego przez was wyłącznika(!). Podstawkę pod bezpiecznik (koszt ok 2 zł ) z zakupem nie powinno być problemu w większości sklepów motoryzacyjnych. Pozdrawiam . (2gen 24v USA)



Zgadzam sie w 100%...browarka dla tego czlowieczka
Forum: Sprawy klubowe, uwagi i propozycje Data: Czw 25 Lis, 2004 08:43
Wypowiedzi: 61
Odwiedzin: 2184
Cytat:
W moim miasteczku wszyscy ze sklepów motoryzacyjnych co znają moją p11 i naklejkę Nissan Klub Polska pokazałi mi podkładki pod tablice, które pokazały się w sprzedaży z napisem "www.nissan.pl".
JA tam na marketingu się nie znam i tych pierdołkach, ale może pogadać z jakims producentem tych bajerów i niech to pójdzie w Polskę???

Ale chyba racvzej głupi pomysł.



Moim zdaniem pomysł genialny. Chciałbym miec naklejone na podkładce pod tablicą "NISSAN KLUB POLSKA".
Forum: Pomysł na biznes Data: Śr, 15 lis 2006, 21:36
Wypowiedzi: 22
Odwiedzin: 14536
też jestem zainteresowany czymś związanym z motoryzacją hurtownia, sklep. Jakie przebicia na sklepie i wszystko co z tym związane. W moim mieście jest kilka sklepów motoryzacyjnych ale szczególnie jeden cieszy się ogromną popularnością bo jest bardzo dobrze zaopatrzony, mają części praktycznie każdej marki od ręki. Zawsze kiedy tam wpadam to jest okrutna kolejka i właśnie zastanawia mnie jakie są przebicia w tej branzy bo kontaktowałem się z kilkoma hurtowniami ale nie dostałem żadnych informacji, wygląda na to, że jest to bardzo zamknięty biznes.
Forum: Techniczne Data: Czw Lip 03, 2008 17:46
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 337
Witam mam pytanko, mianowicie chodzi mi o to gdzie mógłbym dostać komplet wkładek do zamków na jeden kluczyk, przedwczoraj włamali mi się do auta poprzez wyciagnięcie (czyt. wyszarpanie) zamka oraz zrobienie małej dziurki nad zamkiem, ukradli mi radio oraz co najgorsze pilot centralnego zamka i alarmu (przez moją głupotę). Wczoraj i dzisiaj objeździłem i obdzwoniłem ponad 40 sklepów motoryzacyjnych oraz hurtownii, no i nigdzie nie mogłem dostać tegoż kompletu. Co więcej sprzedawcy patrzeli na mnie jak na jakiegoś mikołaja z prezentami. Dzoniłem także do BESMAREXU w Zabrzu o ten "komplet" i okazało się że jest ale......
stacyjka 190zł
strona lewa 130zł
strona prawa 130zł
klapa bagaznika 96zł + 70zł dopasowanie do kluczyka ze stacyjki

A więc jak widać koszt jest jak dla mnie przynajmniej nie do zaakceptowania gdyż wynosi 616zł.

Czy ktoś z was wie może gdzie dostałbym te części TANIEJ ??? Bardzo prosiłbym o jakieś namiary jeżeli takowe istnieją, z góry dziękuję:)
Forum: Pomysł na biznes Data: Pn, 27 lis 2006, 12:11
Wypowiedzi: 23
Odwiedzin: 3757
Jest tak: na początek chciałbym się przedstawić, gdyż jest to mój pierwszy post na forum. Na tym forum. Pochodzę z małego miasta, Gryfów, o pojemnośći siedmiu i pół tysiąca mieszkańców. Są tutaj cztery knajpy, jedna dyskoteka, dwie restauracje, kilka hurtowni róznego rodzaju, dwie kafejki internetowe, dwa studia urody, parę zakładów typowo fryzjerskich, warsztaty samochodowe i autokomis oraz kilka sklepów motoryzacyjnych, dwa ośrodki zdrowia - też są i nawet szpital, kilkadziesiąt spożywczych sklepów, kilka firm remontowo-budowlanych; i mógłbym tak wymieniać od cholery jeszcze. Do granicy PL-D mamy jakieś 40 kilometrów, a do PL-CZ około 20. Główną imprezą w roku są Kwisonalia, święto naszego miasta. Na owej imprezie występują artyści z Polski, Czech, Niemiec a nawet Wielkiej Brytanii. W tym roku np. w Gryfowie odbył się pierwszy na Dolnym Śląsku koncert Dody. Takie tam bzdety.

Wymyśliłem sobie, że brakuje nam, jak ja to chiałbym określić - klubu dla elit. Miałoby to wyglądać jakoś tak:
W lokali miałoby się znaleść kilka maszyn, tzw. jednorękich bandytów, stół billardowy, darts, piłkarzyki, kilka komputerów... Wszystko dla rozrywki. Warunkiem wstąpienia miałaby być akceptacja regulaminu oraz opłata wpisowa. Dodatkowo opłata misięczna, w ramach której wszystko wyżej wymienione, oprócz maszyn do gry (jednorękich bandytów i darts'a) byloby udostępnione. Oprócz tego co powyżej miałby się znajdować barek z alkoholami.

To miejsce nie ma być meliną, a elitarnym klubem, dla wszystkich tych, którzy nie mają gdzie saię podziać w wolnym czasie.

Jestem ciekaw, drodzy forumowicze, czy takie coś ma sens, zważywszy na to, co napisałem o swoim mieście i jakie warunki muszę spełnić. Ile potrzebuję środków na rozpoczęcie i na jakiej zasadzie kalsyfikować klubowiczów. Podejrzewam, że karty członkowskie byłyby najlepszym rozwiązaniem.

Proszę o Wasze opinie na ten temat.

Pozdrawiam, Deunan K.
Forum: Pomysł na biznes Data: Pn, 12 mar 2007, 17:29
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 4007
A więc zacząłem tworzenie serwisu internetowego na temat sportowych samochodów. Takiech jak Porsche, Ferrari, Lamborghini, Bugatti itp. a także na temat tuningu. Serwis będzie zawierał Altualności i newsy opisy i historię poszczególnych marek oraz opisy poszczególnych modeli dział tuningu, galerie, i filmy on-line, dział gdzie każdy użytkownik będzie mógł przedstawić swój samochód, forum dyskusyjne. To wszystko oczywiście będzie darmowe. Ale mam pomysł aby w przyszłości umieścić jeszcze pasaż handlowy sklepów motoryzacyjnych bezpłatny wpis i płatna rozszerzona wersja wpisu i reklama na stronie głównej pasażu oraz ogłoszenia kupna i sprzedaży używanych samochodów z górnej półki ale nie tylko super samochodów bo takich w polsce za mało. Ogłoszenia również byłyby darmowe a jeśli doszłoby do tranzakcji za pośrednictwem mojego serwisu to pobierałbym np prowizję w wysokości 0,5% od wartości transakcji lub ogłoszenia płatne jeszcze nie wiem.
Ale te działy pojawiłyby się dopiero po rozkręceniu serwisu. Chciałbym również w przyszłości nawiązać jakąś współpracę z jakimś sklepem on-line z częściami, akcesoriemi samochodowymi tuningowymi. Jak na razie nie mam działalności gospodarczej ale jeśli by to wypaliło to na pewno założę :)
Co sądzicie o takim pomyśle?
Czy ma on szanse przebicia?
Jakie szacunkowe zyski mógłby przynieść taki serwis? Przykładowo :)
Czy tematyka super samochodów nie jest zbyt mało popularna u nas? W końcu mało osób stać na samochód za 800 000 zł :(

Czekam na wasze wypowiedzi i opinie.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.

Acha i jeszcze jedno dotychczasowe prace nad serwisem możecie zobaczyć pod adresem: http://needspeed.info
Proszę również o ocenę wyglądu konstrukcji witryny. Jednak ostrzegam że na razie mało na niej jest materiałów.
Forum: TECHNICZNE Data: 2006-08-28, 14:51
Wypowiedzi: 29
Odwiedzin: 1464
Ja od dawna mam folie na wszyskich 5 szybach i nie miałem jeszcze problemów z psami, przez jakiś czas miałem super black teraz mam średnią, ogólnie jak dla mnie przyciemnianie samych bocznych tył to festyn i uważam albo wszyskie albo wcale.

Samo obklejanie to już skomplikowana sprawa jeśli chce sie mieć to zrobione w miare profesjonalnie, podstawa to dobra folia (nie polecam tych tanich z allegro i sklepów motoryzacyjnych) rysuja sie podczas nakładania nie mówiąć już co sie dzieje po paru opuszczeniach szyby. Jeśli mamy już konkretną folie czeba wyciągnąc wszyskie szyby, mi wyciągnięcie tylnej szyby w e30 zajmuje 5 minut a włożenie nie więcej niż 15.

Szyba musi być idealnie czysta i odtłuszczona specjalnym płynem, nakładamy też nie zwykłym płynem gdyż zwykły płyn do szyb zawiera alkohol i potem pojawiają sie kropki, trzeba używac płynu bez alkoholu, np K2, na tylnej szybie nakładamy 2 kawałki (łączenie poziomo na lini od ogrzewania) jak ktoś ma opalarke i wie jak do tego podejść z z zaokręgleniem szyby nie będzie prooblemu. Ważne jest też wyciskanie płynu, trzeba mocno i dokładnie to robić zeby nie było kropek i pęcherzy. na końcu suszymy delikatnie opalarką.
Forum: Primera Data: Sro 09 Maj, 2007 20:10
Wypowiedzi: 22
Odwiedzin: 1483
jestem nieszczesliwym posiadaczem od miesiąca...
1.od początku pali się lampka od airbag`u badanie komputerowe nic nie pomogło, wszystkie poduszki odpowiadają a pamiec jest wyczyszczona.... kolo w serwisie powiedział, że powinienem autko zostawić na troche:))))))))) i skasowal na jedyne 100 pln, czy ktoś ma pomysł co to może być, poducha była wystrzelona z siedzenia i podobno jest "zaszyta" nowa
2.po przejechaniu ok 120-150 km za każdym razem pojawia się zgrzytanie w tylnym kole, wydaje sie, ze to sprawa mechanizmu dociskającego klocki, jeżeli już płyn wypchnie tłok, trzeba odczekać lub wkręcić go po zdjęciu koła:(((, ma ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić bez ściągania koła?
3.wczoraj poszła mi jedna cewka zapłonowa... koszt nowej, oczywiście pojedynczej to 514 PLN, w warszawie to chyba najtaniej, większość sklepów motoryzacyjnych i szrotów nawet nie widziała cewki do missana... może ktoś ma namiar w wawie na tansze zamienniki
pozdrawiam i łacze sie w żalu z posiadaczami nissanów primera rok 1,8, rok 2000, kombi
GR
Data: 2008-01-22, 10:50
Wypowiedzi: 14
Odwiedzin: 1225
Witam. Przesyłam link:
http://daewooforum.pl/dae...larm-vt1852.htm

Tam jest takie zdjęcie, na którym jest schemat deski rozdzielczej w leganzie

A jeżeli chodzi o wymianę to trzeba zrobić tak:
Podważyć śrubokrętem z prawej strony na dole "drewnianą " zaślepkę znajdującą się wokół klimatronika, radia... Tylko delikatnie żeby nie połamać!!! Ona w całości jest na zatrzaskach, następnie zobaczy pan 4 śrubki do odkręcenia panelu klimy.
Odkręcamy śrubki a potem sprawa się komplikuje, bo do panelu klimy jest podłączona nie tylko wtyczka zasilająca, ale również rurka, przez którą jest zasysane powietrze ze środka kabiny do czujnika temp wewnętrznej . Tą rurkę trzeba delikatnie zdjąć - jest przyklejona na czymś podobnym do silikonu.
Przepalone żarówki trzeba wymienić intuicyjnie tzn. rozebrać panel klimy (banał - kilka śrubek), żarówki są do kupienia w większości sklepów motoryzacyjnych)

I TERAZ SPRAWA NAJWAŻNIEJSZA ŻEBY TO POSKŁADAĆ TO TRZEBA ZDEMONTOWAĆ CAŁĄ KONSOLE, KTÓRA ZNAJDUJE SIE MIĘDZY FOTELAMI- PRZYNAJMNIEJ U MNIE TAK BYŁO - BO PRODUCENT NIE PRZEWIDZIAŁ ZAPASU TEJ RURKI, CO POWIETRZE ZASYSA Z KABINY - A Z TEGO CO PAMIĘTAM KABLA Z WTYCZKĄ WYSTARCZYŁO!!!

Demontaż konsoli między fotelami jest dość skomplikowany - Jeżeli jest pan zainteresowany pomocą odnośnie demontażu konsoli to proszę odpowiedzieć na forum, bo to jest trochę pisania a ja teraz gnam do pracy.

Pozdrawiam, grzeg21
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Nie Cze 10, 2007 09:26
Wypowiedzi: 5
Odwiedzin: 400
Witam. Mój Rover to 620 di (diesel) 95r.
Kupiłem go niedawno i jak to mówią zakochałem się od pierwszego wejrzenia. Ale jest mały problem. W moim mieście jest około 6 sklepów motoryzacyjnych z częściami ale nie mogę dostać nawet na zamówienie uszczelki pod klawiature. Poprostu muwią mi że nie ma takiej. Na stronkach z częściami rovera też próbowałem szukać ale niestetu nie znalazłem. Jestem początkującym użytkownikiem autka marki Rover więc proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Acha.... i jeszcze jedno. Czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego mam oznaczenie na aucie jak i w dowodzie rejestracyjnym "di". Skoro wszystkie disle rovera 600 mają oznaczenie "sdi" - jak twierdzą panowie w sklepach z częsciami. I jeśli bywają jakiekolwiek części to tylko do SDI. Proszę o wyjaśnienie mi tego problemu. I jeśli jest różnica między tymi silnikami to jaka?
A jeśli chodzi o uszczelkę to naprawde pilna sprawa więc czekam na pomoc. Bardzo chętnie poznałbym adres jakiegoś sklepu online z częściami do roverka ponieważ jak sie okazuje w moim mieście marka ta jest dla co niektórych niczym UFO.....(bardzo dziwne...)
Dziękuję z góry
Forum: Problemy techniczne Data: Nie Lut 15, 2009 19:12
Wypowiedzi: 14
Odwiedzin: 546
Tego ci nie podam ale blacharz załatwi taki prog bez niczego.Zamowic mozesz w sieci sklepów motoryzacyjnych,filii które prowadzą tylko sprowadzanie chłodnic,tłumików oraz elementów blacharki samochodowej.Teraz masz duzo zamienników po niskich cenach i praktycznie nic niegorszych od oryginałow,wiem bo wymieniałem progi kiedys w 190-tce,solidne z grubej blachy,kosztowały 120 zl szt.
Data: 2006-05-11, 11:25
Wypowiedzi: 1
Odwiedzin: 9901
Witam
Dostaję często prośby i zapytania jak się dostać do działu Members Only, wyjaśnienie poniżej:

1. Podanie swoich danych kontaktowych

Wymagane

- Nick na forum V40
- Imię
- Miasto
- Nr tel. kontaktowego
- e-mail
- nr gg

pozostałe dane wg uznania

- fotka użytkownika
- Nazwisko
- inne
- tlen

2. Po uzyskaniu dostępu, użytkownik M.O. dobrowolnie wyraża gotowość do regularnego płacenia składki, której wysokość jest ustalana corocznie przez Administratorów (Administratorzy nie czerpią żadnych korzyści finansowych ze składki M.O., służy ona opłaceniu np. domeny , serwera).

Ad2. Użytkownik może zostać zwolniony z opłaty w szczególnych sytuacjach.
(podania o umorzenie składki rozpatrzą administratorzy forum).

3. Użytkownik M.O. wyraża dobrowolną gotowość niesienia pomocy innym forumowiczom należącym do w/w działu będących „w potrzebie” (np. awaria auta w trasie).

4. Użytkownik podczas korzystania ze zbiorów klubu zobowiązuję się nie powielać i nie rozpowszechniać a także nie zlecać powielania lub rozpowszechniania materiałów opublikowanych ( również sporządzonych kopii lub zdjęć) w całości, we fragmentach lub w formie cytatu, w druku lub w formie obrazu, na elektronicznych nośnikach danych lub w sieciach danych bez zgody administratora strony www.v40.pl. Zobowiązuję się również do przestrzegania praw autorskich, osobowych i nie odsprzedawania w jakiejkolwiek formie materiałów pobranych z www.v40.pl.

5. Każdy użytkownik ma obowiązek uzupełniać nasze wspólne zbiory o nowe materiały w miarę swoich możliwości i wiedzy

6. Dostęp do M.O. jest zabroniony dla użytkowników nowo zarejestrowanych na forum.

7. Zabrania się umieszczać w dziale "Giełda" ogłoszeń i zdjęć pochodzących z innych forów oraz aukcji internetowych.

8. Administratorzy przeprowadzają głosowanie nad każdą kandydaturą i zastrzegają sobie prawo do odrzucenia podania o dostęp do M.O. bez podania przyczyny.

Uwaga! Dane podane tutaj nie będą widoczne dla użytkowników forum nie będących w grupie M.O. Dział do zgłoszeń (czyli tutaj) jest moderowany a co za tym idzie zgłoszenia tutaj także nie będą widoczne.

Składka na rok 2009 wynosi 20zł od członka
szczegóły tutaj: SKŁADKA

Co w zamian ?

Dostęp do:

- Instrukcji obsługi
- Instrukcji napraw
- Programów diagnostycznych
- Schematów
- Prospektów
- Zniżek (10-30%) w wybranych sieciach sklepów motoryzacyjnych oraz warsztatach.
- Kontakt z najlepszymi
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Pon Kwi 02, 2007 20:29
Wypowiedzi: 2
Odwiedzin: 325
Cytat:
Witam serdecznie, chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje tylny amortyzator do tego modelu samochodu i w jakim sklepie (bądź sklepach) można go kupić w Katowicach?



witam

Kayaby można dostać już od 140PLN za sztukę.
Trzeba jednak wymienić obydwa:)

pozdrawiam

powinni je mieć w większości sklepów motoryzacyjnych
jak nie to np allegro

pozdro
Forum: Wszystko o BMW Data: 30 Sierpień 2006, 21:13
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 1505
Cytat:
Gratuluje zakupu,jakich dekielków ci brakuje samych znaczków Bmw? na felgach? jak tak kupisz to w wiekszosci sklepów motoryzacyjnych



A jak chcesz oryginały to w sklepie BMW po 15 zł.sztuka tylko musisz zmierzyć średnice
Forum: Mercedes-Benz W201&W124 Data: Pon Gru 15, 2008 00:20
Wypowiedzi: 290
Odwiedzin: 36326
W sumie nie wiem czy to byłaby jakaś różnica jakbym zrobił to stopniowo

Chyba zarydzykuję i wleje syntetyk VALVOLINE. Jak coś się bedzie niedobrego działo (odpukać) to dam Wam znać żeby lepiej takich eksperymentów nie robic , a panów z tych 2 sklepów motoryzacyjnych pogonić Bądźmy jednak dobrej myśli
Forum: [92-96]Colt CA0 Data: 13-09-2008, 10:52
Wypowiedzi: 6
Odwiedzin: 172
Cytat:
1. Jakiej firmy dobrać łączniki stabilizatorów?

Cytat:
Osłona gumowa na maglownicę - są one dostępne w wiekszosci sklepów motoryzacyjnych?

Cytat:
Ponoć jak nie wymienie tej gumy to niebawem bede mogl sie pozegnać z maglownicą.

To prawda.
Forum: [96-02]Colt CJ0 Data: 13-07-2007, 14:51
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 664
Jeżeli chodzi o sam filtr przeciwpyłkowy możesz kupić w większości sklepów motoryzacyjnych
Koszt takiego filtra oscyluje w granicach 45-55 pln w zależności od producenta
Poniżej foto poglądowe

Lokalizacja filtra tak jak napisał tomek_mod

pozdro
Forum: TDI TD Diesel Data: Czw Kwi 16, 2009 00:26
Wypowiedzi: 12
Odwiedzin: 415
Termostat i płyn nowy! Powinno być ok! Jeżeli układ jest mocno zakamieniony to do czyszczenia polecam kwasek cytrynowy(2 łyżeczki do zbiornika z płynem - po miesiącu płyn zmienić na nowy). Ne używać żadnych odkamieniaczy ze sklepów motoryzacyjnych - lubi rury poprzepalać!
Forum: TDI TD Diesel Data: Wto Sie 19, 2008 10:01
Wypowiedzi: 14
Odwiedzin: 862
EasyRider, Myśle że Apsik nie bę dzie miał nic przeciwko, to zacytuje jego mail:

"Witam

u mnie wpierw siedzialy obudowy oryginalne 2 sprezynkowe z koncowkami z SB, potem zakupilem obudowy od 1.6TD a koncówki od Merca (firmy Hertz) ten zestaw był poskładany dla mnie w Holandii i do dziś na nim jeżdżę. Moim zdnaiem nie ma jakichś odczuwalnych różnic pomiędzy jedymi a drugimi obudowami, tak samo jak pomiędzy jednymi a drugimi koncówkami.
Najważniejsze żeby końcówki były renomowanej firmy i tu np moje typy to:
Hertz (chyba nie do dostania w PL)
Denso (moim zdaniem najlepszy wybór w PL)
Bosch (ale seria produkowana we Francji lub Turcji nie ta z Indii!!! - moje tureckie poszły do Zakopanego i po dziś dzień nasz forumowicz jest z nich bardzo zadowolony).
Wuzetem (polskie ale dobre ... moze nie tak dobre jak Denso, ale dobra jakość w dobrej cenie)

Jeżeli chciałbyś zmienić końcówki to ja na Twoim miejscu bym brał Denso do SB

Pozdro,
Apsik.

PS. U mnie Denso było ciężko dostać, ale znalazłem w Opolu sklep który je może sprowadzić. Co prawda kosztowało to mnie 2h obdzwaniania sklepów motoryzacyjnych, ale udało mi się. Dziś już zapomniałem gdzie dałem nr tel tego sklepu :/"

To były słowa Apsika

A tak na marginesie, po co VW wkładal wtryski 2 srężynkowe do AAZ, przecierz on ma komory wirowe a z tego co wyczytałem to te wtryski stosuje sie do silników z wtryskiem bezpośrednim, żeby wyciszyć pracę silnika..
2 sprawa: wtryski 2 sprężynkowe nie da się ustawić na zawykłej maszynie, podobno że 15% paliwa idzie na wtrysk pilotażowy i tu jest problem z ustawieniem - można ustawić ciśnienie otwarcia, ale zbadać ile paliwa idzie na wtrysk pilotażowy to już nie bardzo przynajmniej na zwykłej maszynie]
Tak już z ciekawośći: wymieniał może ktoś same końcówki wtrysków 2 spręzynkowych? jak z pracą silnika?

Czyli wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem było by włożęnie wtrysków od SB-ka, jeżeli faktycznie ustawianie tych 2 sprężynkowych jest do końca w garażu "niemożliwe'

Może ktoś jeszcze wypowie sie na ten temat
Forum: Sprawy klubowe, uwagi i propozycje Data: Sro 24 Lis, 2004 22:06
Wypowiedzi: 61
Odwiedzin: 2184
W moim miasteczku wszyscy ze sklepów motoryzacyjnych co znają moją p11 i naklejkę Nissan Klub Polska pokazałi mi podkładki pod tablice, które pokazały się w sprzedaży z napisem "www.nissan.pl".
JA tam na marketingu się nie znam i tych pierdołkach, ale może pogadać z jakims producentem tych bajerów i niech to pójdzie w Polskę???

Ale chyba racvzej głupi pomysł.
Forum: Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy Data: Pon Cze 26, 2006 09:06
Wypowiedzi: 6
Odwiedzin: 664
Nie pomyślałem o sklepie RTV, natomiast te od poloneza są pratycznie dwa razy większe od tych oplowskich (Nie siadłem od razu do pisania na forum, tylko zwiedziłem wcześniej parę sklepów motoryzacyjnych i żaden ze sprzedawców nie spotkał się z takim malenstwem)
Forum: Silnik Benzyna Data: Pią Lut 20, 2009 11:35
Wypowiedzi: 34
Odwiedzin: 2557
Z tego co zrozumiałem z waszych opisów to taki zawór jest jednorazowego użytku. Jeśli się zepsuje to już nie da się go naprawić. Ostatnio uderzyłem w ten zawór kluczem kilka razy i pomogło to na kilka dni tylko. A wiecie może czy można gdziekolwiek kupić uszczelkę by zaślepić zawór egr-u? Pytałem u jednym ze sklepów motoryzacyjnych ale nie mają takich rzeczy. Zaślepiał ktoś z Was drodzy forumowicze taki zawór w corsie 1.0 12V?
Forum: Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia Data: Czw Sty 10, 2008 22:34
Wypowiedzi: 2
Odwiedzin: 1030
Ogi, najbardziej elementarna rzecz pod słońcem to zrobić sobie wycieczkę do sklepów motoryzacyjnych i popytać.
Fakt jest nizaprzeczalny, że wypukła tylka szyba w corsie c sprawia, że niektóre wycieraczki nie przylaegają. Sama to przerabiałam. Osobiście przestała się przejmować, bo nie jest to az tak uciążliwe.
Forum: WARSZTAT OGÓLNY Data: 2007-11-29, 21:27
Wypowiedzi: 25
Odwiedzin: 4474
jeszcze sprawdze szczelnosc miedzy przepustnica a przepływomierzem powietrza bo widze ze jest tam jakas kartonowa uszczelka chyba z gazety . to złacze gietkie juz kupiłem i jutro bede zakładał. a może wiecie gdzie kupie albo jakie maja symbole tuleje zawieszenia tylnego albo jakis rysunek czy schemat?? u mnie w Oswiecimiu jest z 10 sklepów motoryzacyjnych ale zaden nie ma czensci do zawieszenia tylnego nawet rysunku!!! ale lipa sklepy. pozdrawiam.
Forum: roverki.porady_techniczne Data: Czw Lis 23, 2006 20:32
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 88
Moim zdaniem słaba jakość paska a piszczy pewnie od alternatora. Ja kiedyś
zaradziłem pryskając preparatem do konserwacji uszczelek dostępny w
większości marketów i sklepów motoryzacyjnych
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Sro Kwi 09, 2008 22:05
Wypowiedzi: 9
Odwiedzin: 340
Jako, że mój szerszeń jest już trochę leciwy i stoi pod chmurką, zaczęły pojawiać się na nim drobne ślady korozji na nadkolu i w związku z tym, iż chcę to zwalczyć jak najprędzej poszukuję podkładu miniowego - podobno najlepszy. Słyszał ktoś może gdzie mogę go dostać?? ( najlepiej w wawce), bo póki co odwiedzając już wiele sklepów motoryzacyjnych dostaję negatywną odpowiedź.

AndrewS: dodalem temat
Forum: Układ hamulcowy Data: 2009-03-19, 02:17
Wypowiedzi: 3
Odwiedzin: 247
każdą najmniejszą nawet spręzynkę kupisz w 95% dobrze wyposażonych sklepów motoryzacyjnych komplety sprężynek kupisz tylko parami czyli na 2 koła ale to nie problem bo kosztują grosze więc założysz sobie w obu kołach nowe cylinderek też powinieneś dostać bezproblemowo koszt jakieś 25 zł. jeśli miałeś zjechane okładziny do nitów polecam również przejechać się z bębnami do tokarza w celu ich przetoczenia Pozdrawiam
Forum: Bazar Data: w Czwartek, 12 Mar, 2009 23:24
Odwiedzin: 9
Sprzedam następujący pakiet domen za 699 zł.

ladnaposciel.pl (home.pl, 04.10.2009) - idealna na hurtownie pośceli lub sklep

rattanowyswiat.pl (home.pl, 04.10.2009) - doskonale nadająca się dla firmy produkującej modne i drogie meble z rattanu i inne produkty

delikatesy1.pl (home.pl, 09.09.2009) - bardzo dobra domena dla delikatesów nr 1 w sieci

delikatesy1.com.pl (home.pl, 09.09.2009) - jak wyżej

casinogambling.pl (nazwa.pl, 11.08.2009) - ciekawa domena na stronę o hazardzie i wszelkiego typu grach hazardowych

kwiatowykurier.pl (home.pl, 25.08.2009) - idealna na pocztę kwiatową internetowej kwiaciarni

chitosan.pl (az.pl, 08.08.2009) - bardzo popularny środek odchudzający

autosprzet.pl (home.pl, 12.07.2009) - domena mająca szerokie zastosowanie głównie dla sklepów motoryzacyjnych

gsmnetwork.pl (home.pl, 13.07.2009) - wszystko co związane z siecią gsm

napedyoptyczne.pl (home.pl, 22.07.2009) - domena o konkretnym, wąskim zastosowaniu

urzadzeniachlodnicze.com.pl (home.pl, 20.08.2009) - dobra domena dla hurtowni lub firmy dystrybuującej chłodziarki i inne urządzenia chłodnicze

klimatyzacja-naprawa.pl (home.pl, 27.08.2009) - nazwa mówi za siebie, domena dla firmy świadczącej usługi w zakresie naprawy urządzeń klimatyzacyjnych

klimatyzatory-sprzedaz.pl (home.pl, 27.08.2009) - domena bardzo dobra dla firmy zajmującej się sprzedażą klimatyzatorów

gazcentrum.com.pl (home.pl, 11.03.2009) - domena znajdzie zastosowanie dla wszelkiej maści firm zakładających instalacje gazowe lub w zakładaniu instalacji gazowych w samochodach

km1.pl (home.pl, 11.07.2009) - ciekawa domena trzyznakowa mi kojarząca się z motoryzacją, kilometrami itp.

s-7.pl (home.pl, 11.07.2009) - domena która może mieć zastosowanie ... (zależy od inwencji, nazwy firmy, produktu, itp)

e-delikatesy.org (home.pl, 09.09.2009) - idealna na internetowe delikatesy

globusik.com (home.pl, 19.08.2009) - ciekawa domena dla biura podróży

mrożonki.com (home.pl, 20.08.2009) [IDN] - konkretne zastosowanie dla firm z branży mrożonek

swiatkwiatow.com (nazwa.pl, 22.08.2009) - domena idealnie nadająca się na portal kwiatowy, czy też kwiaciarnię

e-kancelaria.biz (az.pl, 22.07.2009) - domena pod kancelarię prawniczą np. specjalizującą się w prawie gospodarczym (końcówka biz)

centrumrtv.com (az.pl, 22.07.2009) - dla sklepu lub hurtowni ze sprzętem rtv

Wiele z powyższych domen ma o wiele więcej zastosowań. Powyżej podałem tylko te moim zdaniem najbardziej pasujące.

Zapraszam do zakupu.

http://allegro.pl/item581339265_pakiet_ ... aniem.html

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt:

michal.wykrota@neostrada.pl
tel. kom. 0 784 289 430
gg: 8888992
Forum: Układ hamulcowy Data: 2009-04-06, 14:46
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 784
Dzwoniłem do dwóch sklepów motoryzacyjnych w krakowie i powiedziano mi, że owszem są tulejki do tego zacisku ale są to tylko te metalowe. Wydaje mi się, że sama wymiana tylko tych metalowych tulejek nic nie pomoże bo na moje oko luzy powodują te tulejki plastikowe w których osadzone są te metalowe.
Zastanawiam się więc nad wymianą całego zacisku. W takiej sytuacji powinienem wymienić oba zaciski?Proszę o odpowiedź.
Forum: Pomysł na biznes Data: Śr, 25 mar 2009, 10:28
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 620
witam panowie :)
No więc : mam znajomego,że tak powiem "mechanik rodzinny" do którego z wszystkim jeździmy,czy to ja czy ojciec czy brat, mądry facet , dużo pracował w niemczech, od lat związany z samochodami, handel,naprawa itd.. zawsze powtarza jedno "części , samochody - to zawsze dobry biznes"
Zawsze po rozmowie z nim mam ochotę otwierać sklep z częściami samochodowymi,mimo tego , że w mojej mieścinie jest ok 5 takich sklepów to gdzie bym nie pojechał to przeważnie ktoś coś zamawia,pyta się itd...
Wracając do twojego/waszego pomysłu - moim zdaniem fajna sprawa. Jeśli na dodatek w promieniu kilkudziesięciu km jest duże zagęszczenie sklepów motoryzacyjnych - waszych potencjalnych klientów - to myślę że to nie głupi pomysł , ale...
Musicie się nastawić na to , że hurtownia w odróżnieniu do sklepu wiążę się ze sporymi nakładami finansowymi na początek...
Po pierwsze jakiś magazyn - samochodów jest cała masa,cała masa modeli, różne części do róznych roczników itd - gdzieś to trzeba pomieścić , a hurtownia do której dzwoni właściciel sklepu i chcąc zamówić daną część a tej częsci nie ma to klient stracony bo raczej nastepnym razem nie zadzwoni :(
Ważne są kontakty,wiadomo ,że na początek ciężko wam bedzie znalezc dobre ceny tymbardziej zagranica , nastawialbym sie jednak na pozyskiwanie zaopatrzenia z polski,jest duzo firm pośredniczących u których można uzyskać dobre ceny , opcji jest bardzo wiele...
No i sprawa dystrybucji... Obecnie hurtownie działają w ten sposób , że powiedzmy dzwoni facet ze sklepu,potrzebuje np cewkę zapłonową do golfa III, w twoim interesie jest aby dostał ją tego samego dnia i tutaj pojawia się kolejny problem do ogarnięcia,musicie mieć człowieka który bedzie rozwozil towar po okolicy,wystarczy powiedzmy opel Combo i jazda :) W tym biznesie konkurencja jest spora i jeśli nie będziecie mieli własnego dowozu części to zapewne nie uda wam się ten biznes,to taki mały szczegół a jakże istotny.
To by było na tyle co na chwile obecną mi przychodzi do głowy, ogólnie jest jeszcze sporo spraw do omówienia , ale juz wiecej nie pisze bo bedzie tutaj mydło i powidło. Jak coś to piszcie,będziemy dalej ciągnąć dyskusje :)
Wszystkiego dobrego życzę.
Pozdrawiam
Forum: Usługi Data: 2009-02-12, 18:03
Odwiedzin: 25
W tym temacie wklejajcie namiary na sklepy z częściami, w których spokojnie dostaniemy coś do FSO

Motozbyt
Godziny otwarcia:
pn-pt 800-1800
sob 800-1400
Łódź, ul. Traktorowa 94
tel. (42) 611 80 40
sklep@motozbyt.net.pl
motozbytlodz@op.pl
http://motozbyt.net.pl/
Forum: Porady Data: Śr sty 02, 2008 9:58 am
Wypowiedzi: 18
Odwiedzin: 558
Cytat:
No to kicha bede szukał felg starego typy moje niestety rdza zjadła



felgi starego typu zwane " cytrynkami " sa dostepne w większości sklepów motoryzacyjnych ... U mnie w Rybniku sa na 100% ...

co do szukania felg ze złomu , to nie polecam ...wiekszosc cytrynek były produkowane co najmniej 25 lat temu i wiekszosc jest w bardzo kiepskim stanie( rdza nie widoczna gołym okiem po chęci wypiaskowanai , felga stanie sie poprostu jak sito...
Forum: Modelarstwo redukcyjne - dyskusje Data: środa, 3 grudnia 2008, 12:27
Wypowiedzi: 21
Odwiedzin: 572
Wykonuję formy dwuczęściowe i nawet celowo nie robię gładkiej (płaskiej) powierzchni łączenia (rozdzielenia)części formy. Dzięki temu mam pewność co do właściwego dopasowania połówek.
Do rozdzielania używam oleju silikonowego w sprayu (takie np. z marketów czy sklepów motoryzacyjnych).
Strona 1 z 2 1 2

>