Szukaj:Słowo(a): Skody Fabii
Forum: Wiatrówki Data: Sob 29 Mar, 2008 7:52 pm
Wypowiedzi: 183
Odwiedzin: 24985
W międzyczasie, kiedy ciężarki z lufy i separator a'la hamulec wylotowy pojechały do niklowania, mój Steyr wrócił do korzeni, czyli do pierwotnego kształtu:

No może prawie do pierwotnego...

Coś wlazło do nakładki na lufie...

Co sprawiło że nie wiedzieć dlaczego, kulochwyt wydaje się być strasznie głośny w stosunku do karabinka zaś sam karabinek przestał dawać odgłoś przypominający strzelanie do studni...

Ponadto wykonałem samodzielnie wersję CONNECT poprzez wykonanie jednego (słownie: 1-go :D ) otworu w plastikowej osłonie spustu, co dało dostęp do śrubki zwalniającej kolbę.

Dzięki temu mieści się w krótkim kufrze (100cm) co jest dość ważne z punktu widzenia użytkownika Skody Fabii w wersji hatchback

cdn...
Forum: Zawieszenie i układ kierowniczy Data: 2008-03-25, 07:16
Wypowiedzi: 24
Odwiedzin: 2710
no spoko, nawet wyszło:) ja kupiłem uzywki, ale koleś twierdzi że prezebieg nie większy jak 10 - 15 tysiecy. Ja mzakupiłem od słabszej wersji 100 konnej. raczej nie spotkasz samych przednich sprężyn bo handlarze sprzedaja całem makpersony tzn. amor ze sprężyną, ale może gdzieś trafisz. ja mam ibizke 6L więc do twojej będzie może troche taniej. mam sprężyny do skody fabii 1.4 poytaj czy czasem nie podejda do twojej jak tak to za parę złotych ci wyślę. powodzenie i jak będziesz mial jakies pytania to pisz.
Forum: Forum użytkowników ON (TDI, SDI...) Data: 2009-05-01, 13:03
Wypowiedzi: 2
Odwiedzin: 106
Witam wszystkich posiadaczy Fabii,

Jestem świeżo "upieczonym" właścicielem Skody Fabii SDI 2001 w wersji Combi.

Zatem mam pytanie do uzytkowników właśnie takich aut: jakie są wasze opinie, na co uważać, co się psuje, jakie niezbędne czynności wykonać zaraz po zakupie (wymiany których części itp. ) Moje auto jest sprowadzone i ma przebieg 95500.

Proszę też o podesłanie instrukcji,manuali, książek napraw itp.

Dziękuję i pozdrawiam

Jacek
Forum: Ogłoszenia - Sprzedam Kupię - Oddam Pożyczę Data: Pią Paź 05, 2007 8:27 am
Odwiedzin: 245
Mam cztery koła pasujące m.in. do Skody Fabii (najprawdopodobniej też do niektórych VW Polo i Golf oraz niektórych Seatów Ibiza i Cordoba - śruby 5x100) o rozmiarze opony 185/60R14. Były uzywane na moim aucie.

Chętnie je sprzedam w calości (felga+opona) lub same opony.

PROMOCJA - jezeli nabywca będzie kupował je do Fabii, to zupełnie gratis dorzucę pełnowymiarowe oryginalne skodowskie kołpaki do tych kół.

Zapraszam do obejrzenia i składania ofert cenowych.

mar00h ...
Forum: Ogólnie Data: 2009-01-04, 13:17
Wypowiedzi: 5
Odwiedzin: 298
Sytuacja po przegladzie:
Problem z wyciekiem benzyny rozwiazany - okazalo sie ze poprzedni mechanik - paprak podczas wymiany pompy paliwa polamal pokrywe na baku paliwa. Dywersant zostawil to w stanie gdzie posrodku byla dziura wielkosci monety 50 gr. Kiedy bylo zalane wiecej benzyny i/lub samochod mial wieksze nachylenie benzyna kulturalnie sie wychlapywala.
Szczesliwie udalo sie znalezc zamiennik w postaci calego modulu z pompa ze Skody Fabii i jak na razie ten problem przeszedl do historii. Pozostala jeszcze wymiana plywaka bo wskaznik poziomu benzyny zwariowal

Sonde wymienilem, jak na razie po przejechaniu 80 km widac poprawe i gaz wydaje sie dzialac - zobaczymy coz okaze sie dalej

dzieki za pomoc.
Forum: Silnik i skrzynia Data: Sob 05 Mar, 2005 13:49
Wypowiedzi: 68
Odwiedzin: 8199
Cytat:
no jest roznica miedzy FI a F2.Ale to kwestia kilku miesiecy i ceny pewnie pojda w dol.Jesli by nie poszly to wtedy beda znow pewnie jakies Big promocje na F1.



No bylem ogladac F2 i ogolnie to jestem rozczarowany. Wnetrze takie sobie, materialy ze skody fabii, slupek srodkowy jakby z audii a w dodatku miejsca dla kierowcy mniej niz F1 oraz w moim struclu.
Z zewnatrz wyglada ladnie ale w srodku jedynka bardziej mi sie podoba

Oczywiscie niejako przy okazji panowie z OMC ladnie mnie olali gdyz mimo zapisania sie na jazde probna zapomnieli mnie zupelnie .... widac podejscie w salonach forda takie jak wszedzie.
Forum: Silnik i skrzynia Data: Sro 08 Cze, 2005 10:53
Wypowiedzi: 28
Odwiedzin: 2682
Cytat:

a) silnik jest za glosny - tym bardziej dziwi brak izolacji dzwiekoszczelnej na klapie silnika (wersja FX GOLD)



Cóż...
Ja się przesiadłem do FF2 (1,6 Duratec) ze Skody Fabii i musze przyznać, że głośna praca mnie przeraziła! Fabrycja miała 105k km i prawie 4 lata, a była maga cichsza!
Faktem jest, że mój obecny silver nie ma w komorze silnika poza izolowaną przegrodą kompletnie NIC! Maska łysa blacha, żadnych osłon od strony jezdni...

Przed zakupem oglądałem niemiecką Fokę kolegi i przyznam, że była grubsza w filice i osłony

Aha... No i Fabia na V osiągała identyczne prędkości przy niższych obrotach ;/
Forum: Sporty Motorowe Data: 03-09-2005, 07:12
Wypowiedzi: 2
Odwiedzin: 254
Rozmowy Colina z Mitsubishi dotyczące przyszłego sezonu wciąż trwaja a tymczasem Colin McRae wystartuje w zbliżającym się Rajdzie Wielkiej Brytanii . Colin , który od dwóch sezonów nie startuje już w cyklu WRC zasiądzie za kierownicą Skody Fabii WRC !!!

A wracając do tematu Mitsubishi to oprócz Colina jeszcze jeden driver wybiera się na fotel rajdowego Misiaczka i w związku z tym Mitsubishi zamierza aktywnie włączyć się do walki o najlepszy fabryczny team 2006. Sami zresztą przeczytajcie

http://www.rallyonline.pl...6203&tp=General
Forum: Motoryzacja Data: 2007-06-02, 15:45
Wypowiedzi: 44
Odwiedzin: 4903
Jak w temacie- zatem chciałbym się zapytać jeśli można, jakimi samochodami jeździ grono tutejszych forumowiczów , można się równierz wypowiedzieć w kwestii jakie to auto jest waszym marzeniem- tym nierealnym i bardziej realnym

Zacznę może od siebie- podobają mi się bardzo Lancery EVO od modelu V do najnowszej wersji REVOLUTION lub EVOLUTION X jak kto woli - taki eautko to marzenie nierealne

Natomiast z tych bardziej dostępnych- chciałbym mieć nowy model Skody Fabii z silniczkiem diesla.

A narazie jeżdżę golfem III '94
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Sro Sty 21, 2009 22:16
Wypowiedzi: 16
Odwiedzin: 307
Cytat:
Cześć

Ja mam doświadczenie co prawda we francuzach i tam jest mięciutko, jednak czy wam nie przeszkadza ta twardość, czy może to u mnie tak jest. Owszem na gładkich drogach to sunie się jak samolotem, ale np. na dojazdach do świateł, gdzie są wyrobione żłobienia od stojących aut to wg. mnie jest niewygodnie.



Ja przesiadłem się do R75 z Audi A4 (nie licząc Skody Fabii mojej żony, gdzie też jest twardo) i mam dokładnie odwrotne uczucia. Jest jakby "za miękko" i mam wrażenie, że za bardzo przechyla się w zakrętach. I bądź tu mądry i dogodź każdemu

M
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Sro Kwi 04, 2007 15:31
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 1312
Cytat:
w takim razie czym uzyskano taka roznice w spalaniu na korzysc wersji CDTi
skoro to dokladnie to samo?

Cytat:
no i czy w dieslu z turbina musi byc intercooler?

Cytat:
bo jesli tak to co to za silnik oznaczany poprostu TD?

Cytat:
piter: co do SDI to wiem wlasnie ze to wolnossacy diesel bo
mialem takiego kupic ale o obudowie skody fabii:)


W grupie VW "SDI" oznacza diesla bez turbiny.
W nomenklaturze ROVERa "SDi" oznacza turbodiesla z intercoolerem.
Forum: roverki.offtopic Data: Wto Lut 03, 2004 14:47
Wypowiedzi: 8
Odwiedzin: 28
Cytat:
http://www1.mg-rover.com/rover_GB_en/static/node1216.html
Jaki macie sposób na "porządek" w kufrze?
Ile za coś takiego trzeba zabecalować?
kup lepiej zwykly skaldany koszyk w hipermarkecie za 7-8PLN... To cos


pokazane na fotce z pewnoscia kosztuje grube pieniadze... sprawdz w
cennikach na naszych www (dzial "pliki")

a gdybys myslal o siatce na podloge w bagazniku (jesli masz zaczepy) to
polecam ta od skody fabii - jest tania

--
Irek
R25 1.4 16V '99 3D Siena Gold
irek@roverki.pl
Warszawa Ursus
Forum: Usterki i porady techniczne Data: Sro Kwi 04, 2007 15:26
Wypowiedzi: 11
Odwiedzin: 1312
Cytat:
cdt i cdti to jest to samo.
ale w silniku cdt też jest intercooler tak więc nie wiem dlaczego nie pisali tego, byc może po to żeby po liftingu to zrobić i dodać trochę mocy.



w takim razie czym uzyskano taka roznice w spalaniu na korzysc wersji CDTi
skoro to dokladnie to samo?

no i czy w dieslu z turbina musi byc intercooler?
bo jesli tak to co to za silnik oznaczany poprostu TD?

piter: co do SDI to wiem wlasnie ze to wolnossacy diesel bo
mialem takiego kupic ale o obudowie skody fabii:)
Forum: Warsztat mechaniczny Data: Wto 24 Mar, 2009 09:18
Wypowiedzi: 5
Odwiedzin: 82
Cytat:
Jak wiecie mam "na oku" fabie 1.4 MPI wlasnie z ta instalka. Ma odboj (cos,ze czasem strzela...? ) pod klapa plastikawa okrywajaca silnik (plastic chamsko wyciety). Co sadzicie o takim rozwiazaniu?



Zrobiłem na gazie ponad 100tys km w życiu mi nic nie strzeliło, wszystko było ładnie i schludnie zamontowane, nie rozumiem powodów dla których ktoś wyciął dziurę w osłonie zwykłe partactwo. Do MPI musi być zamontowana instalacja minimum II generacji.
Ta fabia zalatuje mi coraz bardziej brakiem fachowości podczas montażu LPG i obawiam się, że i serwisowaniu podczas jej dotychczasowego życia.
Forum: Problemy techniczne Data: Pią Mar 09, 2007 17:46
Wypowiedzi: 3
Odwiedzin: 2729
Problem dotyczy Skody Fabii 1.4 MPi (wersja Comfort) z 2002 roku.
A wygląda to mniej więcej tak:
Co jakiś czas, oczywiście przy pracującym silniku, migają wszystkie kontrolki. Zapalają się i po chwili gasną. Dzieje się tak co jakieś 3 minuty. Wraz z miganiem kontrolek szwankuje także prędkościomierz i obrotomierz (wskazówki opadają).
Samochód był w warsztacie, gdzie stwierdzono jakieś błędy w liczniku i zalecono wymianę modułu komfortu. Moduł został wymieniony, zapłaciłem za to ponad 2tys. , ale problem pozostał.
Jakieś pomysły
Z góry dziękuje za każdą odpowiedź

Jeśli nikt nie ma pomysłu, to może moglibyście mnie nakierować na jakąś stronę czy forum, gdzie byłaby większa szansa znalezienia odpowiedzi.
Forum: Skoda Fabia Data: 2008-09-17, 13:17
Wypowiedzi: 1
Odwiedzin: 193
Witam

Mam pytanie odnosnie oszacowania ceny skody fabii 1,2 htp rocznik 2003 o przebiegu 17,5tys km - wiem wiem ze to mało Smile i moze malo kto uwierzyc ale stety taka jest prawda Smile
Zwracam sie na tym forum jako takim traktujacym o skodzie.
Zdjec niestety jeszcze nie mam ale moge dodac ze auto jest w wersji podstawowej(ma airbag kierowcy), jedynie lakier jest czerwony - fachowo to okreslone bylo w katalogu jako 'corrida'.
autko nie ma:
-wspomagania
-elektrycznych szyb
-radia
-klimy
... po prostu podstawowa wersja.

Głównie z powodu malego przebiegu jestem ciekaw ile orientacyjnie moze wyniesc cena sprzedazy takiego samochodu.
Pewnie ktos moze pytac dlaczego chce sprzedac samochod, po prostu przydaloby sie cos wiekszego z lepszym wyposazeniem i wiekszym kopniaczkiem Smile
Pozdrawiam i czekam na obiektywne wypowiedzi.
Forum: Zrób To Sam Data: 5 mar 2009, o 09:24
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 207
Ja wczoraj wymieniałem czujnik stopu w mojej Fabii - udało mi się kupic czujnik o oznaczeniu 1C0 945 511 A , który jest produkowany przez Volkswagena i pasuje do Skody Fabii.
Tak jak kolega pisał powyżej jego montaż jest bardzo prosty. Zwracam uwagę że wydląda nieco inaczej niż ten na zdjęciu BrakeSwitch9.jpg (37.5 KiB). Czujnik kupiłem w sklepie z częściami do skody za 30zł w Łodzi (prowadzą też sklep internetowy - http://www.skodaczesci.pl/ )
Po rozebraniu starego czujnika okazało się że można go naprawić ponieważ jeden ze styków uległ zaśniedzeniu - czy raczej przypaleniu tak jak miało to miejsce w starych modelach przerywaczy do kierunkowskazów.
Po wyczyszyczeniu styków czujnik działa bezproblemowo
Postaram się wkleić zdjęcia jak należy rozebrać stary czujnik i przywrócić mu zdrowie.
Poniżej podaje link do opisu jak dostać się do Czujnika Stop"u w Skodzie Fabii
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Fabia/36
Forum: Czym obserwować i czym robić zdjęcia Data: 14 sty 2008, o 21:30
Wypowiedzi: 52
Odwiedzin: 5491
Cześć. Tak od dluższego czasu śledze temat synt i sie powoli zastanawiam nad przesiadką z Rubinara. Mam 2 pytanka, jedno o wybór, które byście polecili ;) :
- http://deltaoptical.pl/deltasklep/shopp ... SID=a73194
oraz
- http://deltaoptical.pl/deltasklep/shopp ... SID=a73194

No i drugie dla mnie najważniejsze pytanie ( jako że nie ma głupich pytań ) czy taka synta bez problemu zmiesci sie w bagażniku skody fabii sedan ( rozmontowana lub nie ) i jak ten sprzęt znosi transport?
pozdrawiam!
Forum: Fabia Data: 11 kwi 2009, o 20:29
Wypowiedzi: 16
Odwiedzin: 196
Cytat:
Chciałem się zapytać, gdzie dokładnie podłącza się komputer do Skody Fabii


jeśli pytasz o f1 to pod włącznikiem świateł masz otwierany schowek, który musisz otworzyć tak jak normalnie i jeszcze trochę pociągnąć go (z czuciem) w dół - pod spodem masz gniazdo. w f2, tak jak pisał przemomezep, nad nogami kierowcy masz listwę którą pociągasz za wycięcie w jej lewej dolnej części i po wyjęciu jej gniazdo masz po lewej stronie.
a na przyszłość pisz od razu o którą wersję chodzi
Forum: Artykuły Data: 2008-12-06, 15:37
Wypowiedzi: 12
Odwiedzin: 745
Cytat:
No i myślę, że przyrównanie Małego Fiata do Skody Fabii jest niezbyt fortunne. Myślę, ze porównanie do Fiata Pandy, która obecnie kosztuje coś ok 25 000, było by właściwsze. Porównując to do średniej krajowej ok 3000, wychodzi około 9 pensji na wóz.


Porównywać można na różne sposoby. Tak czy inaczej wyjdzie, że maluch w tamtych czasach był drogi i niedostępny. Relatywnie dużo droższy od dzisiejszych swoich następców w klasie a także od wozów z wyższych klas.

Redaktorze, oczywiście można się pospierać o semantykę: dostępny, niedostępny.... Ale myślę, że zgodzimy się codo jednego: Maluch był niedostępny w tamtym czasie, ale był najmniej niedostępny. Był tez mniej niedostępny, niż Fiat 850 i 127, Renault 4 czy Citroen Dyane, gdyby je w Polsce produkowano.

Zresztą dwa pierwsze z wymienionych pojazdów były wtedy w oficjalnej sprzedaży w Polsce: Seat 850, potem Fiat 127 - oczywiście za dolary. Jeśli mnie pamięć nie myli, to nawet Seat 850 za dolary był droższy niż później Fiat 126P za dolary. Fiat 127 też miał wyższą cenę w dolarach, to samo dotyczyło cen giełdowych, czyli wolnorynkowych.

Krótko mówiąc któryś z tych samochodów z pewnością byłby lepszy dla rodziny niż Maluch - ale z pewnością byłby jeszcze trudniejszy do kupienia. I być może nie byłoby mowy o "zmotoryzowaniu" społeczeństwa, podobnie jak w dwóch wcześniejszych dekadach. Ponownie przywołuje tu przykład Włoch, które w latach 50-ych nie "zmotoryzowały się" Fiatami 600 - bo te były za drogie. A przecież to były malutkie tanie autka. Ale do "zmotoryzowania" potrzebny był samochodzik jeszcze mniejszy i tańszy, czyli dwucylindrowy model 500.
Forum: MK3 Data: Sob Wrz 01, 2007 20:56
Wypowiedzi: 286
Odwiedzin: 13321
Model: Golf III GTI Edition
Silnik: 2.0 (AGG)
Moc: 115 KM
Mody pod maska: póki co bez zmian - seria
Zawieszenie: gwintowane Supersport (został 1cm gwintu z przodu, 3,5cm z tyłu)
Układ hamulcowy: Seria GTI
Koła: BBS RS 771 ET42 + Toyo Proxes T1R 195/40/16 + dystans 25mm przód, 30mm tył.
Nadwozie: bez większych zmian
Wnętrze: el. szyby, el. lusterka, klima, poduszka i kilka zmian stylistycznych.
Zmiany przeprowadzone:
- hokej VR6,
- grill bez znaczka,
- zderzak bez kierunków i halogenów (zaspawany),
- In.pro r32 + xenon 6000k,
- gałka zmiany biegów od Skody Fabii RS,
- zmienione podświetlenie wszystkich przycisków na niebieskie, pod kolor radia.

Plany:
- Licznik od MK4 (czeka w szafie na wiosnę),
- Kiera obszyta nową skórą, ręczny w skórze z chromowanym przyciskiem (czeka w szafie),
- zmiana podświetlenia na takie jak w mk4,
- rozpórka przód góra/dół (czeka na założenie),
- rozpórka tył,
- porządek pod maską + polerka kilku elementów.

Plany pewnie jeszcze się zmienią, albo przynajmniej rozrosną.
Chyba niczego nie pominąłem.

Tak było:

Tak jest: (to zdjęcia z ostatniej sesji w sezonie 2008 by Dejman)

Sezon 2009

Aktualnie w przygotowaniu są koła. Zostały wypiaskowane i niedługo zostaną pomalowane. Wkrótce pojawią się jakieś nowe fotki.

01.04.2009

Tak to wyszło:

02.04.2009

Mam nadzieję, że będzie dobrze. Dzisiaj przyjechały nowe tarcze hamulcowe na przód, nawiercane i nacinane.

07.04.2009

Felga założona:
Forum: MK2 Data: Sob Sty 10, 2009 22:18
Wypowiedzi: 28
Odwiedzin: 1438
Setki są za mocne a poza tym świecą tak samo, jak choćby nightbreakery +90 a w przepisowym wacie są:P Pod maska Bling Bling nie ma więc i co pokazywać ot czysty RP

A co do prac, co się ostatnio usprawniło w tym moim klekocie:

1. W końcu wyregulowałem tylny zdeś po niemcu, co to parkować nie umiał, wszystko równiutko, belko poprostowana, zakonserwowana i z nowym lakierem

2. Skończyłem regulacje świateł, wszystko gra i nawet podświetlenie naprawiłem w neierozbieralnym przycisku

3. Wpadła mi w ręce konsola z mkI i myślę, że jeśli votex potrafi to ja tez, obrobiona konsolka na 2 zegary..prace jeszcze trwają.. foty wkrótce

4. Autko dostało nową odmę, a że mam odpowietrzenie wału korbowego w RP to nie dało się onej kupić, została pomontowana na trójniku gazowym z odmy z Audi i Skody Fabii

5. Doszły Znaczki GT w boczne migacze, tak na przyszłość.. całe czarne bez chromu.

6. Trochę innych gratów w drodze

7. Ostatnio odkryłem że mam komplet szyb przyciemnionych na zielono, delikatnie, ori szybki z dopiskiem "tinned"

8. Kolejne tysiące przejechane i wymieniony olej i filterki.

9. Tyli
Forum: MK4 Data: Pon Sty 19, 2009 15:49
Wypowiedzi: 16
Odwiedzin: 937
witam oto moj goferek nabyty 2 latka temu z francji.Wiadomo cos tam miał do zrobienia ale ktory tego nie ma:) rok 99 silnik 1.9 TID AHF 110 koni ma ksiazke serwisowa ale patrze na nia z dystansem:) najechane ma 215 tys.

Wyposarzenie:
- Climatronic
- 4 poduszki
- ABS
- 2 podlokietniki
- kiera 3 ramienna
- elektryka szyby lusterka
- aluski byly 15 sa 16 a teraz juz 17:)
- domykanie szyb z pilota
- srodek welur

Zmiany jakie zrobilem:
- lampy tylne Magnet marelli R32
- ringi na zegary
- tylna wycieraczka od skody fabii II
- aluski 16 czekaja wieksze nie moge w mojej okolicy drogi fatal
- szybki przyciemnione
- z klapy napisy wywalone
- no i wlepa:)))

Car Audio:
- drzwii wygłuszone
- radio Clarion 788
- głosniki zestaw odseparowany PB ES6C

narazie brak funduszy na reszte:)

Plany:)hmm jak beda fundusze to sie pomysli

pare fotek ale jakosc slaba robione tel potem to zmienie

a to nowe fotki brudasa:)i nowe fele zakupione juz na wiosne jak narazie przymiarka
Forum: Tuning wizualny Data: Wto Sie 12, 2008 17:12
Wypowiedzi: 77
Odwiedzin: 4867
Cytat:
Moj IS 250 z 2007r. nie ma spryskiwaczy przy xenonach.


A czy przeczytałes dokładnie wątek?

Bo moim zdaniem przeczytałeś jedno zdanie, a nie doczytałeś, że dyskutujemy nt. rynku europejskiego, a nie USA...

Na 100% masz auto sprowadzone z USA lub dołożone xenony, bo w USA nie ma tego wymogu, ale pamiętaj, że w razie dociekliwej kontroli Policji stracisz dowód, a w razie dzwona sprytny "papuga" może Ci nie źle zaleźć za skórę udowadniając, że oślepiłeś innego użytkownika ruchu i to Ty jesteś winny wypadku (sam bym wyciął taki nr, gdybym zauważył, że gość w którego wjechałem miał nielegalne ksenony, czyli miał auto niedopuszczone do ruchu w Polsce...).

Polecam stronę www.lexus-polska.pl - w konfiguratorze aut, w części wyposażenie - bezpieczeństwo jest jedna pozycja: "Reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami" (dokładnie jako jedna pozycja), a jeśli wybierzesz wersję wyposarzenia bez tego, to masz jedynie "reflektory przeciwmgłowe", więc domyślam się, że raczej gdyby była jakaś forma "ksenonów" w podstawowej wersji, to Lexus na pewno by się tym w Polsce chwalił bardziej, niż standardowymi w drugiej od dołu wersji Skody Fabii przeciwmgłówkami.

ZTCW to między rokiem modelowym 2007, a 2008 nie było poważnych zmian w wyposażeniu, zwłaszcza na gorsze (czytaj nie wyciągnięto z żadnej wersji ksenonów bez spryskiwaczy, bo nigdy ich na rynku europejskim nie oferowano w taki sposób).
Forum: News Data: 2009-01-29, 09:42
Wypowiedzi: 52
Odwiedzin: 1696
Autofestival 2009 już za chwilę. Aby pomoć ewentualnym zainteresowanym kupnem samochodu w tym roku, przyjrzymy się bliżej kilku modelom, głównie z grupy tych spod znaku "car-e". W serii artykułów przedstawionych zostanie kilka aut, mamy też nadzieję, iż pojawi się małe podsumowanie–zestawienie. Zapraszamy także do komentowania i wymiany poglądów na temat omawianych oraz pozostałych samochodów z oferty autofestivalowej. A oto pierwszy kandydat (co nie oznacza, oczywiście, że nasz faworyt ) – Skoda Fabia GreenLine. Mija już prawie rok od kiedy Skoda Fabia trafiła do salonów sprzedaży w wersji GreenLine z wysokoprężnym silinikiem 1.4 TDI. Silnik ten o mocy 80 KM (59 kW) wyposażony jest oczywiście w filtr cząsteczek stałych DPF. Wersja Greenline bazuje na podstawowej wersji Ambiente i odróżnia się od innych modeli zoptymalizowanym zużyciem paliwa oraz zredukowaną emisją dwutlenku węgla. Średnie zużycie paliwa Skody Fabii GreenLine to 4,1 l diesela na 100 km, a emisja dwutlenku węgla wynosi 109 g na każdy przejechany kilometr. Warto jest zwrócić obecnie uwagę na oferowany w salonach specjalny model Skoda Fabia GreenLine Chic. Zapłacimy za niego 14 990 euro za wersję hatchback lub 15 490 euro za wersję kombi. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie Skody. Następujące elementy wyposażenia odróżniają Fabię GreenLine od wersji Ambiente:
Forum: Wspólnota Dziesiątka - grupa zamknięta Data: Czw 23 Sie, 07 19:37
Odwiedzin: 451
Do braku kultury i nie poszanowaniu jakichkolwiek zasad życia w społeczeństwie (huczne imprezy do 1 wszej w nocy między blokami, jeżðzenia po trawnikach autami, urządzanie dyskotek długo po ciszy nocnej czy pijackie darcie japy) szło już przywyknąć.
Niestety niektórzy zamieszkujący to osiedle przenosząc sie bliżej stolicy zatracili całkowicie jakiekolwiek wychowanie i zachowują sie jak bydło które niegdyś paśli..
Ale problem zaczyna się pogłębiać, wczoraj w nocy doszło do pierwszego (chyba) aktu wandalizmu. mianowicie wybito szybę w moim samochodzie (nie żeby cokolwiek ukraść lecz aby po prostu zniszczyć), nie wiem może biedny samochodzik stał na drodze jakiemuś pijakowi (sąsiadowi) i ten sie musiał zemścić, albo cokolwiek innego, ale ostrzegam innych sąsiadów.
Zwracajcie pilną uwagę na swoje samochody bo nie wiadomo co sie może z nimi stać w nocy, może w końcu jakieś zginie, albo szyby będą dalej tłuczone?? a zapewniam że szyba do takiej np. skody fabii jest sporo droższa niż do starutkiej sierry.
a może jakiegoś sąsiada ruszy sumienie i sie przyzna?? a może ktokolwiek widział kto to zrobił i udzieli takiej informacji pomagającej ustalić sprawcę??
proszę tylko pamiętać że na tym osiedlu wychowuje sie sporo młodzieży, zwróćcie Państwo na swoje zachowanie i jaki dajecie im przykład, pijackimi zabawami pod oknami niewinnych ludzi (przypominam iż mieszkamy w blokach i obowiązuje wszystkich cisza nocna zaczynająca sie o 22...), wandalizmem i zwyczajnym chamstwem.

pozdrawiam
Forum: Nowe technologie i standardy Data: 2006-10-09, 22:58
Wypowiedzi: 115
Odwiedzin: 28302
Witam,

testow ciag dalszy, wybralem sie wieczorem ponownie na miasto i poczynilem nastepujace obserwacje: sygnal HSDPA jest od placu bankowego do dworca wilenskiego i tym samym most slasko dabrowski jest na razie jedynym pokrytym mostem w wawie, dalej na calej targowej jest sygnal, najmocniejszy w okolicach siedziby lotto, potem spada i na nowo odnajduje sie w okolicach urzedu dzielnicy praga poludnie na grochowskiej rog terespolskiej, dalej grochowska az do ronda wiatraczna gdzie mieszkam jest pokryta ale tylko na ulicy i dosc slabo ledwo 1-2 kreski.
obserwacja nr 2 - posiadam BMW 735 benzyna w automacie z mnostwem brandzlomatyki i zauwazylem ze moje auto albo strasznie sieje zaklocenia albo swietnie tlumi sygnal gsm, bez otwarcia szyberdachu zlapac hsdpa mimo anteny zew. na poziomie szyby bocznej jest bardzo trudno, poza tym transmisja w czasie pracy silnika i jazdy nigdy nie przekracza 20kB/s wystarczy wylaczyc silnik w czasie jazdy i juz jest o niebo lepiej. wobec tego przesiadlem sie do skody fabii 1.4 tdi i tu niespodzianka, diesel duzo mniej sieje i sygnal lepszy w srodku. niestety w zadnym z aut nie przekroczylem magicznej bariery 45kB/s.
obserwacja nr 3 gdy jest zasieg tylko umts ps czesto osiagam chwilowe transfery na poziomie 50 kb/s a przy hsdpa nigdy nie przekroczylo 45 kB dosyc ciekawe zachowanie moim zdaniem, zauwazylem takze ze wieczorkiem strasznie jest siec obciazona bo czesto nawet umts siadal mimo ze zasieg byl 5 kresek to sredni transfer na postoju czasem nie przekraczal 23 kB/s. powiem szczerze bede bardzo zaskoczony jezeli sie okaze ze ktos stanie obok mnie i gdy ja bede mial 20-30 kB/s osiagnie wiecej niz 50kB/s przy HSDPA.
Forum: News Data: 2009-01-29, 19:13
Wypowiedzi: 52
Odwiedzin: 1696
No i w ten sposob dyskusja powoli opuscila zakres tematyczny pod szyldem "samochod ekonomiczny/samochod ekologiczny". Ja tez zdecydowanie wolalbym BMW 335dx ale chyba nie jako alternatywe do Skody Fabii? Chyba, ze sa ludzie, ktorzy maja wlasnie takie dylematy...

Chcialbym jedynie skromnie zauwazyc, ze jesli ktos poszukuje auta, na ktore chce przeznaczyc nie wiecej niz 15 tys. euro, do tego najwazniejszym osiagiem tego samochodu ma byc nie osiaganie setki w mniej niz 5 sekund, ale spalanie na setke mniej niz 5 litrow, a mozliwie niski podatek drogowy oraz inne korzysci wyplywajace z niskiej emisji CO2 beda – jak to sie mowi – dodatkowym atutem, to ktos taki zapewne nie dojdzie w swoich poszukiwaniach do takiego pulapu, jak powyzsza dyskusja. Powiem wiecej – taki ktos nawet powaznie sie zastanowi czy Golf jest w ogole zawodnikiem w tej grze.

Panowie – po prostu trzeba sobie jednak ustalic jakies kryteria wyboru. A kryterium "samochod moich marzen" jest zawsze bardzo sluszna koncepcja, ale niestety nie zawsze sprawdza sie w zyciu... I tym optymistycznym akcentem...
Forum: Gadaniec Data: wczoraj, o 20:37
Wypowiedzi: 18
Odwiedzin: 71
W mediach pojawiły się pogłoski o kolejnym rajdowym zakupie Roberta Kubicy. Według nich, tym razem krakowianin miał zostać właścicielem Skody Fabii w najwyższej specyfikacji WRC.

O tym, że Kubica jest wielkim fanem rajdów wiadomo nie od dziś. Kierowca F1 przyznaje to sam otwarcie w wywiadach, a sympatię do tej dyscypliny manifestuje chociażby stylową opaską z napisem "WRC", którą nosi na recę. Nowy zakup Polaka nie jest też niczym szczególnym, bo Kubica w swoim garażu posiada już kilka innych rajdówek, między innymi Mitsubishi Lancer Evo.

Niewykluczone, że Kubica za kierownicą Fabii WRC wystartuje jako samochód zabezpieczający "zero", tuż przed czołowymi zawodnikami Mistrzostw Świata w Rajdzie Polski. Kalendarze startów Formuły 1 i WRC w terminie rozgrywania rajdu na mazurskich szutrach nie kolidują ze sobą - Grand Prix Wlk. Brytanii na torze Silverstone odbędzie się 21 czerwca, a Rajd Polski 26-28 czerwca.

[źródło: mojeauto]

Z tą naklejką to fajny pomysł
Forum: TDI TD Diesel Data: Nie Lip 08, 2007 21:38
Wypowiedzi: 26
Odwiedzin: 4486
no to ja też może podam taki ciekawy przykład na udowodnienie teorii baldmana i innych myślących podobnie ostatnio mój kolega własciciel skody fabii RS zdecydował się na chiptuning w zacnej VTG no ale niestety "specjaliści" z VTG mieli przebudowe hamowni i wsadzili mu z dupy wzięty chip (przepraszam za wyrażenie) nic nie sprawdzili oprócz numeru sterownika a co do przyrostu mocy to powiedzieli cytuje: "to zależy bo jeden silnik będzie miał 170km a drugi 180km" no i co wy na to wilekie VTG sie nie popisało baldman jestez z toba

no to ja też może podam taki ciekawy przykład na udowodnienie teorii baldmana i innych myślących podobnie ostatnio mój kolega własciciel skody fabii RS zdecydował się na chiptuning w zacnej VTG no ale niestety "specjaliści" z VTG mieli przebudowe hamowni i wsadzili mu z dupy wzięty chip (przepraszam za wyrażenie) nic nie sprawdzili oprócz numeru sterownika a co do przyrostu mocy to powiedzieli cytuje: "to zależy bo jeden silnik będzie miał 170km a drugi 180km" no i co wy na to wilekie VTG sie nie popisało baldman jestez z toba
Forum: Pomysł na biznes Data: Wt, 27 mar 2007, 09:13
Wypowiedzi: 437
Odwiedzin: 61760
Witam po dluzszym niepisaniu.

Co do ostatniej wypowiedzi slavxxx' a, no troche racji masz, ale to wynika z tego, ze "cudze chwalicie swego nie znacie". Taka dziwna mentalnosc, ale jak juz sie cos uda, jakis sukces w sporcie, wtedy jestesmy dumni. Jezeli o motoryzacje chodzi, to tez mogloby byc inaczej gdyby zamiast 125p zdecydowali się produkowac tą nową syrenke 110 bodajze...Ale polska mysl techniczna zostala zdlawiona, kupilismy licencje. Ktoś wczesniej pisal ze nazwa Sirene kojarzy mu się z kartkami, komunizmem itd. No ja rzuciłem pomysł ale sie nie upieram, tylko tak sobie myślę, ze gdyby wyrzucic z siebie te wspomnienia o pierwowzorze, który w sumie udany być nie mógł patrząc na warunki w jakich powstawał, ale skupiając się na tworzeniu od podstaw czegoś o akceptowalnej tym razem jakości :) (dlatego jestem sceptykiem co do chinszczyzny)a jednocześnie trzeba przyznac ze sporą dozą indywidualizmu można odnieść sukces. Projekt CS wydaje mi sie dobrym projektem wyjściowym, może tylko zlikwidowałbym te przetłoczenia na masce, no i troszke bardziej "jajowate" swiatla. Porszakowato by wtedy wyglądał :) Skoro większość opowiada się za modelem sedan, (ja optowałem za minivanem) to myślę że należałoby pozycjonować gdzieś w okolicy Skody Fabii sedan, powinien mieć nie gorsze parametry. Powinienem mieć trochę więcej czasu, mogę spróbować skomasować to co do tej pory spisaliśmy i ubrać to w jakiś biznesplan...
Pozdrawiam wszystkich maniaków
Forum: Szukam pomysłu na Biznes Data: Śr, 28 sty 2009, 04:02
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 387
Cytat:
W dobie nadciagajacego kryzysu,tanie i w miare wytrzymale auta moga miec racje bytu.
Ten pick-up troche nawiazuje sywetka do skody fabii pick-up.
Tak czy inaczej napisz cos o cenach nowych modeli i jak to sie ma do konkurencji?



one są zdaje się bardziej niż w miarę wytrzymałe, a poza tym to się da naprawić śrubokrętem i młotkiem bo takie było założenie - kraje trzeciego świata, tylko że jakimś przypadkiem wypadła z tego targetu w tym wypadku Polska. Ale czemu?

Ceny vanów i pickupów oscylują w zależności od silnika od 9 do 12 tys. jewropiejskoj valiuty. Oczywiście cen w złotówkach nie ma bo tak jak nadmieniłem dealerzy renault wolą sprzedawać thalię zamiast logana. Może większa przebitka nie wiem.

No a ze względu na obecnie słabnącą złotówkę to wiadomo co.
Trzeba by to z Rumunii ciągnąć nie ze strefy jewropiejskoj sacjalisticieskoj, wydaje mi się że rumuńska waluta leci na ryj tak jak bratnia polska. Ale nie sprawdzałem nawet tego. Mam na razie co innego na głowie. :)

Poza tym bardziej mi chodzi o ten ruch międzynarodowy na stronie. Bo to można od ręki wykorzystać. Wiadomo, google lubi ruch anglojęzyczny... może jakaś intiernacjonalnaja stranica.

A może lepiej po prostu ruska :((
Forum: 2008 - działania różne Data: 15 Listopad 2008, 22:51
Wypowiedzi: 23
Odwiedzin: 3241
Dzisiaj zawieźliśmy cały transport pluszaków, zabawek, książek do Szpitala na Prokocimiu. Był tego cały, niemały przecież, bagażnik Skody Fabii SEDAN !!!

Zabawki podarowała MŁODZIEŻ Publicznego Gimnazjum nr 4, im. Karola Wojtyły w Kędzierzynie-Koźlu.
Mamy zamiar załączyć na Forum zrobione zdjęcia ale najpierw musimy wywołac filmy, bo nasz aparat to nie "cyfrówka".
BBartek
Forum: Sprzedam Data: Wto 05 Maj, 2009 09:21
Odwiedzin: 31
Zapraszam do obejrzenia i kupna:

http://www.allegro.pl/ite...us_jaknowy.html

-bagażnik pasuje również do skody Fabii, co mozna sprawdzić >tutaj<

UWAGA: Przy kontakcie e-mail przed zakupem możliwość upustu ceny!!!!
Forum: Dyskusja na dowolne tematy Data: Wt mar 17, 2009 10:29
Wypowiedzi: 5126
Odwiedzin: 180828
Jak się powinno wysyłać aplikacje o pracę

"Chciałem zainteresować Państwa swoją ofertą na to stanowisko. Jestem osobą o 12-letnim doowiadczeniu w branży logistycznej. Byłem spedytorem,hadlowcem i logistykiem. Teraz od 1 stycznia jestem tzw.
wolnym strzelcem, ale pełnym zapału i chęci przedłużenia swoich kontaktów, a mam je nie-wąskie. Otóż znam wielu logistyków z Dolnego Śląska. Jak się pracowało w 9-ciu firmach to się zna. Duże rotacje i tak dalej, wiadomo. Znam ludzi w około stu firmach i jestem w stanie "załatwiać" po kilkadziesiąt ładunków dziennie. Z logistykami baluję, spotykam się na grillach i innych baunsach. W ostatni latach podczas pracy w firmach Trenkwalder czy Raben zarabiałem rocznie (mówimy o prowizji z ładuków dla firmy, nie łącznych obrotach) ok. 1,5 mln Euro rocznie dla firmy w której pracowałem. Ciągle w trasie, ciągle w ruchu, ciągle imprezy i zabawy, ale płacono mi niewiele jak na taki zarobek.
Zanim przeolę Państwo swoje CV chciałem postawić pewne warunki i od ich potwierdzenia uzależniam dalsze rozmowy z Waszą firmą, o której slyszałem wiele dobrego. Warunki dotyczą nie tylko finansów. Tu oczekuję ok. 5 tys. zł (brutto) podstawy plus prowizja. Oczekuję też firmowego laptopa np. HP Compaq, bo trzeba się z czymo pokazać (przecież nie będę robił prezentacji firmy i jej możliwooci na Acerze za 2 tys.
zł), dobrego telefonu komórkowego np. PRADA i dobrego samochodu (nie jakiejo Skody Fabii czy Opla Corsy w kolorze białym). Jestem poważną osobą i w kregach, w których bywam, dobijam targów, załatwiam zlecenia, baluję do rana oczywiocie w szeroko pojętym interesie fimy) nie wypada po prostu być tzw. "dziadem".
A żeby nie być nim to najważniejszy jest służbowy samochód.
Oczekuję samochodu z segmentu D (przeferuję Audi A6, Ford Mondeo, Opel Vectra C, nowe Renault Laguna Coupe czy Peugeot 407) z mocnym silnikiem wysokoprężnym np. 2.2 lub 2.4 (nie chce mi się krecić jakiegoo benzynowca do 4 tys. obrotów z climatronikiem, ESP (czasem trzeba przyszaleć lub po prostu zdążyć na czas na Business-meeting z kontrahentem), obiciem z Alcantary, Radiem CD ze zmieniarką na minmum 6 płyt (dużo słucham w podróży za ładunkami, zleceniami), czy naklejek firmowych. Po prostu "jak Cię widzą tak Cię piszą". Oczekuję też funduszu reprezentacyjnego na lunche czy spotkania w klubach z potencjalnymi kontrahentami.

Jeoli uważacie, że moje warunki są do przyjęcia to proszę o maila zwrotnego.

P.S.
Aha ja nie jeżdżę na spotkania w sprawie pracy, na których mogę się dowiedzieć, że czeka na mnie Skoda Fabia (klienta trzeba czasem sportowo przewieYć autem, podyskutować)"
Forum: Sprzedam Data: 2009-05-02, 07:46
Odwiedzin: 10
Zderzak tylny do Skody FAbii.Stan zderzaka jest bardzo dobry (lekkie zarysowania)(koloru niebieskiego) Więcej informacji pod nr. telefonu 601-242-304, nr gg 5654384. Badź pod adresem e-mail luki12381@interia.pl Link do aukcji http://allegro.pl/item620..._za_gorsze.html
!!!>>ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAM SERDECZNIE<<!!!
Forum: Rozrywka Data: 2009-03-17, 18:50
Wypowiedzi: 293
Odwiedzin: 28579
list motywacyjny na stanowisko handlowca w spedycji...

Witam!

Chciałem zainteresować Państwa swoją ofertą na to stanowisko. Jestem
osobą o 12-letnim doświadczeniu w branży logistycznej. Byłem
spedytorem,hadlowcem i logistykiem. Teraz od 1 stycznia jestem tzw.
wolnym strzelcem, ale pełnym zapału i chęci przedłużenia swoich
kontaktów, a mam je nie-wąskie. Otóż znam wielu logistyków z Dolnego
Śląska. Jak się pracowało w 9-ciu firmach to się zna. Duże rotacje i
tak dalej, wiadomo. Znam ludzi w około stu firmach i jestem w stanie
"załatwiać" po kilkadziesiąt ładunków dziennie. Z logistykami baluję,
spotykam się na grillach i innych baunsach. W ostatni latach podczas
pracy w firmach Trenkwalder czy Raben zarabiałem rocznie (mówimy o
prowizji z ładuków dla firmy, nie łącznych obrotach) ok. 1,5 mln Euro
rocznie dla firmy w której pracowałem. Ciągle w trasie, ciągle w ruchu,
ciągle imprezy i zabawy, ale płacono mi niewiele jak na taki zarobek.
Zanim prześlę Państwo swoje CV chciałem postawić pewne warunki i od
ich potwierdzenia uzależniam dalsze rozmowy z Waszą firmą, o której
slyszałem wiele dobrego. Warunki dotyczą nie tylko finansów. Tu
oczekuję ok. 5 tys. zł (brutto) podstawy plus prowizja. Oczekuję też firmowego
laptopa np. HP Compaq, bo trzeba się z czymś pokazać (przecież nie
będę robił prezentacji firmy i jej możliwości na Acerze za 2 tys. zł),
dobrego telefonu komórkowego np. PRADA i dobrego samochodu (nie jakiejś
Skody Fabii czy Opla Corsy w kolorze białym). Jestem poważną osobą i w
kregach, w których bywam, dobijam targów, załatwiam zlecenia, baluję do
rana oczywiście w szeroko pojętym interesie fimy) nie wypada po prostu
być tzw. "dziadem".
A żeby nie być nim to najważniejszy jest służbowy samochód.
Oczekuję samochodu z segmentu D (przeferuję Audi A6, Ford Mondeo, Opel
Vectra C, nowe Renault Laguna Coupe czy Peugeot 407) z mocnym silnikiem
wysokoprężnym np. 2.2 lub 2.4 (nie chce mi się krecić jakiegoś
benzynowca do 4 tys. obrotów z climatronikiem, ESP (czasem trzeba
przyszaleć lub po prostu zdążyć na czas na Business-meeting z
kontrahentem), obiciem z Alcantary, Radiem CD ze zmieniarką na minmum 6
płyt (dużo słucham w podróży za ładunkami, zleceniami), czy naklejek
firmowych. Po prostu "jak Cię widzą tak Cię piszą". Oczekuję też
funduszu reprezentacyjnego na lunche czy spotkania w klubach z
potencjalnymi kontrahentami.

Jeśli uważacie, że moje warunki są do przyjęcia to proszę o maila
zwrotnego.

P.S.
Aha ja nie jeżdżę na spotkania w sprawie pracy, na których mogę się
dowiedzieć, że czeka na mnie Skoda Fabia (klienta trzeba czasem sportowo
przewieźć autem, podyskutować)
Forum: Luźne rozmowy Data: Sob Wrz 23, 2006 9:11 pm
Wypowiedzi: 21
Odwiedzin: 856
Ja mam do spółki z tatą Skodę Fabię, a mój mąż jeździ Peugeotem 206, teściowie mają Toyotę Corollę Verso (wcześniej Renault Lagunę) i Fiata Pandę. Także pełen rozrzut
A co bym chciała mieć Nie zastanawiałam się, ale byłyby to duży, bezpieczny, rodzinny samochód Na razie zastanawiamy się nad sprzedażą Skody i Peugeota i kupieniem czegoś jednego, wiekszego... może też Skody Fabii, tyle że Combi
Mefiu chciałby Jaguara S-type
Forum: Dosłownie wszystko Data: Czw 19 Mar, 2009 13:32
Wypowiedzi: 56
Odwiedzin: 574
Cytat:

Cytat:



Zastanawiamy sie na co zwracac uwage przy ogledzinach samochodu przed kupnem.
Co w tych rocznikach bylo awaryjne? Jak zachowuje sie karoseria jak chodzi o rdze?
Czy macie jakies uwagi odnosnie aspektow mechanicznych,elektryki?
Czytalam,ze zawieszenie jest twarde i ze jest glosny w prowadzeniu...

Bede wdzieczna za Wasze opinie i podpowiedzi.
Forum: Motoryzacja Data: Nie 25 Sty, 2009
Wypowiedzi: 157
Odwiedzin: 34869
Fiacik 126p z roku 99r. Wygląda jak zwykły kaszlak, ale po letkim tuningu mechanicznym śmiało zamykam licznik (po płaskim, nie z górki ).

A już za ok. rok bede szcześliwym posiadaczem srebrnej Skody Fabii 1.9 SDI z roku 2000
Forum: Rally Zone Data: Pią 23 Wrz, 2005
Wypowiedzi: 27
Odwiedzin: 6202
oooo no to było by PIĘKNIE zaraz dzwonie do szkoły i mam nadzieje, ze ta flądra będzie rano i zdarze zagłosować i sie z nią dogadac i pojechac na merc

EDIT:

klim z zeszłego roku http://www.rallycross.pl/...s=0599261211624

Na Słomczyńskie zawody zgłosiło się już ponad 65 zawodników, a lista zgłoszeń nie jest jeszcze zamknięta. Spora obsada spodziewana jest w najmocniejszej dywizji 1. Odpowiednik polskiej klasy 4, popularnych „potworów”, zgromadził już 30 zawodników.

Obrońca tytułu mistrzowskiego Kenneth Hansen dotychczas przyjeżdżał do polski aby powiększyć przewagę nad rywalami i często opuszczał nasz kraj z kolejnym tytułem w kieszeni. W tym roku jednak ma groźnego rywala. To Michael Jernberg przyjedzie do Słomczyna jako lider w klasyfikacji generalnej, nad obrońcą tytułu ma zaledwie jeden punkt przewagi. Już niemal tradycyjnie w Słomczynie dochodzi do bezpośredniej rywalizacji Kennetha Hansena z Perem Eklundem. Ten duet co roku robi wspaniałe widowisko ku ucieszy kibiców i zmartwieniu mechaników. W tym sezonie Per Eklund zaprezentował nowego Saaba zbudowanego na bazie wersji 9-3 sedan, którym będzie ponownie próbował pokonać Hansena na Słomczyńskim torze.

Na pewno groźny będzie Lars Larsson który rok temu jak i dwa lata temu wygrał zawody na torze koło Grójca. Szwed w tym sezonie startuje za kierownicą Skody Fabii, ale dwa lata temu tryumfował za kierownicą Audi A4. Jest to nie typowe auto jak na sport bliźniaczy do rajdów, ale jak się okazało jest piekielnie szybkie. Lars Larsson obecnie zajmuje czwarte miejsce i traci siedem punktów do kierującego Forda Focusa Sverra Isachsena. Już dawno nie było tak wyrównanej klasyfikacji w dywizji 1.

W dywizji 1a gdzie startują auta z napędem na przednią oś mamy bardzo szybkiego zawodnika. Krzysztof Groblewski startujący w tym roku gościnnie w ME udowodnił że jest w stanie wygrywać z najlepszymi. Na pewno bez walki nie podda się Ron Snoeck który w zeszłym sezonie wygrał z naszym zawodnikiem wyścig o tytuł Mistrzowski w div1a.
Dla Jaroslava Kalnego będą to decydujące zawody, ma stratę siedmiu punktów do lidera i ewentualny awans zależy od zawodów w Słomczynie. Tak więc Czech będzie próbował pojechać na maksimum swoich umiejętności i możliwości jego Peugeota 206.

Dwa litry pojemności i napęd na jedną oś to charakterystyka dywizji 2, najbardziej kontaktowej klasy w Mistrzostwach Europy. Dotychczas zgłosiło się 12 zawodników którzy będą zaciekle walczyć o każdy centymetr toru. Liderem w tej klasie obecnie jest Michaël De Keersmaecker w Hondzie Civic Type R. Faworytem zapewne będzie Jussi Pinomaki ubiegłoroczny zwycięzca w tej klasie i Mistrz Europy.

W niedziele będzie przeprowadzona bezpośrednia relacja z biegów finałowych w telewizji TV Puls. Relacja na żywo będzie emitowana w godzinach miedzy 15.25 – 17.20

oj bedzie grubo
Data: 2006-11-06, 17:22
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 490
Cytat:
Ja jak będe zmieniać oryginały to zamontuje halogeny od skody fabii po liftingu lub felici po lifcie

te co zapodałeś to nie podobają mi się są takie wieśniackie



No dobra podaj jakiś link do proponowanych przez Ciebie a może coś się z tego urodzi
to ma za zadanie świecić dobrze, a wyglądać później, przynajmniej dla mnie.

Pozdro i czekam
Forum: Szukam pomysłu na Biznes Data: Wt, 27 sty 2009, 16:59
Wypowiedzi: 4
Odwiedzin: 387
W dobie nadciagajacego kryzysu,tanie i w miare wytrzymale auta moga miec racje bytu.
Ten pick-up troche nawiazuje sywetka do skody fabii pick-up.
Tak czy inaczej napisz cos o cenach nowych modeli i jak to sie ma do konkurencji?
Forum: Pozostałe sporty motorowe Data: Wt lut 26, 2008 0:29
Wypowiedzi: 912
Odwiedzin: 35283
Skoda testuje Fabie S2000 na szutrze

Po zakończeniu testów asfaltowych Skody Fabii S2000, przyszedł czas na sprawdzanie jej w szutrowych warunkach. Rajdówka z Czech pojawiła się w piątek na nieco zmoczonym torze autocrossowym w piątek i jeździła przez 2 godziny. Za kierownicą zasiadł Raimund Baumschlager.

Film : http://www.youtube.com/watch?v=0mXhV5KF4jE
Forum: Fabia Data: 17 gru 2008, o 19:37
Wypowiedzi: 16
Odwiedzin: 141
Cytat:
No i mamy oficjalną prezentację Skody Fabii S2000
http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=20006
Mi się nawet to podoba Ważne żeby była szybsza od Puga i Fiata
Pozdrawiam,


sympatycznie sobie daje rade jak to na filmiku widac
Forum: Artykuły Data: 2008-12-06, 12:37
Wypowiedzi: 12
Odwiedzin: 745
Myślę, że chodziło o tzw. średnią. Chociaż ta statystyka jest bardzo dziwną dziedziną. Na przykład taki jeden statystyk, utopił się w jeziorze o średniej głębokości pół centymetra.

No i myślę, że przyrównanie Małego Fiata do Skody Fabii jest niezbyt fortunne. Myślę, ze porównanie do Fiata Pandy, która obecnie kosztuje coś ok 25 000, było by właściwsze. Porównując to do średniej krajowej ok 3000, wychodzi około 9 pensji na wóz.
Strona 1 z 5 1 2 3 4 5

>